• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

رونمایی از آثار “یاران عشق ” و “احکام بازار” در صدا و سیمای مرکز کیش

  • کد خبر : 12988
  • 08 مهر 1397 - 15:17
رونمایی از آثار “یاران عشق ” و “احکام بازار” در صدا و سیمای مرکز کیش

یاران عشق و احکام بازار دو اثر کاربردی در فضای مجازی، اثری چندین قسمتی و یک دقیقه ای کاری مشترک از فضای مجازی و صدای مرکز کیش است که با حضور ائمه جمعه کیش رونمایی شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کیش پرس، در مراسم رونمایی از دو اثر فضای مجازی یاران عشق و احکام بازار که با رویکرد آشنایی با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس تا مدافعان حرم و آشنایی بیشتر با فضای کسب و کار به صورت مشترک توسط فضای مجازی و صدای مرکز کیش تولید شده است محمد احسان خرامید مدیر فضای مجازی مرکز کیش اظهار کرد: مجموعه “یاران عشق” اثری ۴۰ قسمتی است از وصیت شهدا تا بخشی از زندگی نامه آن ها که با روایتی زیبا و ساده بازگو شده است.

وی افزود: این ۴۰ قسمت با افزوده شدن یک قسمت با عنوان شهید ۴ ساله حمله ناجوانمردانه تروریستی اهواز به ۴۱ قسمت افزایش خواهد یافت.

” احکام بازار” به گفته خرامید در ۲۰ قسمت و با توجه به نیاز جامعه و مقتضیات روز جزیره کیش در حوزه کسب و کار تولید شده و به بیان احکام مورد نیاز در این حوزه به صورت موشن گرافی پرداخته است.

رسانه ها امید و همدلی را در میان مردم زنده نگاه دارند

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان سال هاست که به دنبال از بین بردن هویت دینی و اسلامی ایران هستند افزود: با عنایت الهی و به برکت خون شهدا این شجره طیبه در آستانه بلوغ و ۴۰ سالگی روز به روز قوی تر و تنومند تر می شود.

وی تصریح کرد: آنچه امروز به عنوان یک وظیفه برای هر یک از ما مطرح بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است ایجاد و افزایش روحیه امید در دل های مردم و از بین بردن یاس و ناامیدی در میان آن هاست.

امام جمعه کیش تاکید کرد: اقتصاد کشور ما امروز به شدتی که رسانه های غربی و دشمنان در حال تبلیغ ان هستند متشنج نبوده و با مشکل روبرو نیست و آنچه مشکل ساز است، تبلیغات سوء دشمنان و عده ای افراد داخلی است که به آن دامن می زنند و اذهان مردم را مشوش کرده و با باورهای غلطی که در میان مردم ترویج می کنند آن ها را از شرایط اقتصادی کشور ناامید و مایوس می سازند.

وی خاطر نشان کرد: در برابر تبلیغات روانی و هجمه های بسیار قوی دشمن امروز وظیفه رسانه ملی است که در فضای رسانه ای و مجازی واقعیت ها را برای مردم به صورت واضح و شفاف بیان کند و به مردم روحیه  و امید بدهد تا آن ها در دامی که دشمن گسترده است گرفتار نشوند.

اتحاد و همدلی مرز میان شکست و پیروزی

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این رونمایی با تاکید بر تاثیرات مهم برنامه های صدا و سیما در زندگی مردم افزود: در طول سال های انقلاب کشور ما همواره در معرض فتنه ها و هجمه های دشمن بوده است و نمونه آن ۸ سال جنگ تحمیلی و سپس هجمه های تبلیغات روانی با جنگ نرم، شبیخون فرهنگی، جنگ روانی و اینک جنگ اقتصادی است.

وی تاکید کرد: دشمن در جنگ تحمیلی و جنگ نرم شکست خورد و امروز عملیات روانی و جنگ اقتصادی را با ملت ایران آغاز کرده است که با امید و توکل به خدا، اتحاد همدلی به تردید از این دوران سخت نیز گذر خواهیم کرد.

انعکاس رویدادها، شفاف سازی و جلب اعتماد مردم وظیفه جدی رسانه ملی است

علیرضا نجابت مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش نیز در بخش دیگری از این مراسم با تقدیر از حضور ائمه جمعه و مسئولان فضای مجازی نیروهای نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه در این نشست با اشاره به اینکه پایه و اساس انقلاب و نظام اسلامی برآمده از ایثار و رشادت های شهدا و مرهون خون پاک انسان های آزاده ای است که از هستی خود برای پایداری آن گذشتند افزود: برای قرار گرفتن هر مسئول در صندلی ریاست و مسئولیت بیش از ۳۷۰ شهید داده شده است و باید ارزش و اهمیت این جایگاه درک شود.

وی با بیان اینکه به دلیل اثرگذاری و بازتاب بالای انقلاب اسلامی در جهان نوع دشمنی نیز نسبت به انقلا اسلامی از پیچیدگی های بیشتری برخوردار است تاکید کرد: دشمن پس از آزمودن مسیر جنگ های نظامی و شکست در آن امروز به جنگ روانی و اقتصادی روی آورده است و در تلاش است تا با آلوده سازی و منحرف و مشوش کردن اذهان مردم به خواست های شوم خود که سال هاست نتوانسته است به آن دست پیدا کند برسد.

نجابت تصریح کرد: امروز سستی و کاهلی ما در برخورد با عملیات روانی واقتصادی دشمن به آن ها دامن زده و در رسیدن به موفقیت آن ها را یاری می دهد.

وی با تاکید براینکه امروز ما در مقابل فرصت های موجود مسئولیم و باید از آن ها به خوبی استفاده کنیم به سخنان مقام معظم ربری در دیدار با مسئولان دولتی اشاره کرد و افزوزد: امروز ما درگیر جنگی مشابه جنگ احزاب شده ایم و بسیاری هنوز این مسئله را درک نکرده اند که اگر ما در این مسیر دچار اهمال و سستی شویم و بترسیم باید پاسخگو باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش خاطر نشان کرد: ما به عنوان رسانه در انعکاس ایثار و رشادت های شهدا و مواجه با جنگ بزرگ و عملیات روانی که دشمن ایجاد کرده وظیفه جدی داریم و باید آگاه باشیم که نقطه هزیمت و فروپاشی زمانی است که به دلیل عدم باور توانایی و ظرفیت های خود دچار ترس و اوهام شده و صحنه را به دشمن واگذار کنیم.

در پایان این مراسم پس از رونمایی از آثار تولید شده در صدا و سیمای مرکز کیش از خانواده های شهیدان سعیدآبادی و تابش تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12988
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.