• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پیام تسلیت فرمانده انتظامی ویژه کیش در پی حادثه تروریستی اهواز

  • کد خبر : 12956
  • 02 مهر 1397 - 8:08
پیام تسلیت فرمانده انتظامی ویژه کیش در پی حادثه تروریستی اهواز

سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیامی، شهادت جمعی از هموطنان ایران اسلامی را در حادثه تروریستی اهواز تسلیت گفت.

در پی حادثه‌ تروریستی در روز سی و یکم شهریور ماه ، که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم و کارکنان نیروهای مسلح انجامید، سرهنگ جهانبخش پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی تروریستی اهواز که به شهادت تعدادی از عزیزان و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی است.

ایران اسلامی امروز در منطقه ای پر از توطئه و آتش افروزی از سوی دشمنان قرار گرفته که امنیت و آرامش منطقه را نشانه رفته اند و اهداف شوم خویش را در تضعیف کشورهای منطقه دنبال می کنند اما جمهوری اسلامی ایران با همت و ایثارگری نیروهای نظامی و انتظامی در اوج اقتدار، امنیت و ثبات قرار دارد و به راستی همه مردان و زنان این مرز و بوم، قدردان ایثارگری های آنان بوده و همواره نام و یاد آنان در طول تاریخ با رشادت،شجاعت و بزرگی در اذهان به یادگارخواهد ماند.

این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند. نتیجه‌ی قطعی این‌ها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون سعودی نیست.

▪اینجانب شهادت تعدادی از هموطنان اهوازی را به بازماندگان شهدای مظلوم این حادثه دلخراش تروریستی را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم.
روح پاک این شهیدان سرافراز را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش

سرهنگ رحیم جهانبخش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12956
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.