• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مجمع خیرین سلامت کیش تشکیل می شود

  • کد خبر : 12823
  • 20 شهریور 1397 - 22:31
مجمع خیرین سلامت کیش تشکیل می شود

مجمع خیرین سلامت کیش با تعامل با مجمع خیرین تامین سلامت فارس تشکیل می‌شود.

دکتر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت در جلسه تشکیل مجمع خیرین سلامت کیش، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خیرین سلامت در کشور و به ویژه در استان فارس، گفت: مجمع خیرین فارس آمادگی کامل جهت همکاری متقابل و انتقال تجربیات جهت تاسیس و راه اندازی مجمع خیرین سلامت کیش را دارد.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین تامین سلامت فارس در ۱۶ سال فعالیت خود باعث شده تا بیش از ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی در این سال‌ها به همت نیک اندیشان به مجموعه تخت‌های بیمارستان‌های استان افزوده شود.

به گفته رامجردی، ساخت بیش از ۵۶ پایگاه اورژانس ۵۰۰ مرکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت دهان میلیارد تومان کمک‌های حمایتی به بیماران نیازمند و دانشجویان تامین تجهیزات پزشکی تامین خودرو‌ها و وسایل مورد نیاز در حوزه سلامت، اسکان سالانه ۶۰ هزار نفر همراه بیمار با ساخت ۱۷ اقامتگاه بیمار، ساخت چندین مرکز آموزشی و دانشکده و تشکیل هیات‌های امنا در حوزه‌های مدیریتی سلامت از جمله اقدامات این مجموعه در طول ۱۶ سال برشمرد.

دکتر صلاح سرپرست بیمارستان منطقه آزاد کیش هم با برشمردن مجمع خیرین تامین سلامت فارس به عنوان یک الگوی پیشگام، گفت: بهره گیری از تجربیات ۱۶ ساله مجمع خیرین سلامت فارس موجب برنامه ریزی دقیق‌تر برای تشکیل مجمع خیرین در کیش خواهد بود./باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12823
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.