• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

شورای شهر کیش امین و نماینده مردم در رفع مطالبات کیشوندان است

  • کد خبر : 12662
  • 13 شهریور 1397 - 11:25
شورای شهر کیش امین و نماینده مردم در رفع مطالبات کیشوندان است

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در دیدار با اعضای شورای شهر کیش، این شورا را امین و نمایندگان یاری رسان کیشوندان خواند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس عرب در نشستی که با حضور اعضای شورای شهر کیش برگزار شد، از این شورا به عنوان نمایندگان مردم و یار و همراه این شرکت در رفع مشکلات جزیره نشینان یاد کرد.
مهندس عرب با بیان اینکه مهمترین هدف شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، کسب رضایتمندی شهروندان است، افزود: شورای شهر می تواند در تمام امور، ایده ها ، توانمندی ها و نیازهای شهروندان را به این شرکت منتقل کند.
وی برگزاری جلسات مستمر با اعضای شورای شهر را از اقدامات موثر در بررسی و پیگیری مسایل موجود جزیره کیش خواند و اظهار داشت: مواردی که در این جلسات مطرح می شود، در چارچوب مقررات و اختیارات شرکت و منابع موجود ، مرتفع خواهد شد.
مهندس عرب اعلام کرد: در نیمه دوم امسال به لحاظ شرایط مساعد آب و هوایی جزیره ، شاهد اجرای پروژه های متعدد در حوزه های عمرانی و امور شهری خواهیم بود و در تلاش هستیم پروژه های نیمه تمام را تا قبل از فرا رسیدن دهه مبارک فجر و عید نوروز تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
شرفی رییس شورای شهر کیش نیز ضمن اشاره به نگاه مثبت دکتر انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای تحقق مناسبات جامعه مدنی و مشارکت مردمی در جزیره کیش، گفت: باید برای کاهش فاصله بین مردم با مسئولان با هدف کسب رضایتمندی و برآورده کردن مطالبات بحق آنها ، تلاش کرد.
رییس شورای شهر کیش، انتصاب مدیران جوان و با انگیزه را عامل مهمی در راه توسعه و رونق همه جانبه کیش خواند و بیان کرد: مدیران می توانند به واسطه نیروی جوانی ارتباط موثری با مراجعان برقرار سازند و فاصله بین مردم و شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش که در حکم یک شهرداری انجام وظیفه می کند را از بین ببرد.
وی با بیان اینکه شورای شهر کیش در تمام شورای های جزیره توانسته یک کرسی را اخذ کند، افزود: در این مدت اعضای شورای شهر کیش به عنوان نمایندگان شهروندان در جلسات متعدد با نهادها و ارگان های مختلف جزیره کیش حضور داشته و اعمال نظر کرده اند.
شایان ذکر است، تکمیل پروژه های فرهنگسرای بزرگ کیش، مصلی، ساختمان راهنمایی و رانندگی، روکش آسفالت و پیاده رو سازی معابر، ترمیم و بهسازی پیست دوچرخه سواری، مدرسه شریف، خط کشی معابر ، بروز رسانی و نصب تابلوهای ترافیکی، احداث ساختمان جدید دادگستری و دو مدرسه جدید از جمله اقدامات گسترده شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در نیمه دوم سال ۹۷ خواهد بود که در این نشست به آنها اشاره شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12662
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.