• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری نمایشگاه عکس “کشورهای بالکان – میراث مشترک” در مرکز همایش های بین المللی کیش

  • کد خبر : 12635
  • 11 شهریور 1397 - 11:30
برگزاری نمایشگاه عکس “کشورهای بالکان – میراث مشترک” در مرکز همایش های بین المللی کیش

معاونت گردشگری منطقه آزادکیش با همکاری سفارت بلغارستان، اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان “کشورهای بالکان- میراث مشترک” از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش نموده است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای اجراى راهبردهاى تدوینى دکتر انصارى لارى، مدیر عامل سازمان درتوسعه تعاملات منطقه ای و بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت گردشگری منطقه آزادکیش با همکاری سفارت بلغارستان، اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان “کشورهای بالکان- میراث مشترک” از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش نموده است.

در برنامه ای مشترک توسط سازمان منطقه آزاد کیش وسفارت بلغارستان در تهران و افتتاحیه نمایشگاه عکس با عنوان “کشورهای بالکان- میراث مشترک” سه شنبه ۱۳ شهریور ساعت ٢۰ در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.
علیرضا قائدیان، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نمایش گزیده ای از عکس های میراث فرهنگی و باستان شناسی کشورهای شبه جزیره بالکان در این نمایشگاه، گفت: میراث فرهنگی در بناهای تاریخی و مجموعه ای از آثار و اشیاء خلاصه نمی شود بلکه سنت‌ها، باورها و آداب زندگی که از اجداد و نیاکان به نسل امروزبه ارث رسیده و سینه به سینه منتقل می شود را شامل مى شودنیز میراث نمایشگاه عکس “کشورهای بالکان-میراث مشترک” منظر متفاوتى از میراث فرهنگی و تاریخی حوزه بالکان را به نمایش می گذارد.
این نمایشگاه شامل منتخبی از آثار ایو هادجیمیشف عکاس صاحب نام بلغاری است که طی آن میراث مشترک فرهنگی و باستان شناسی کشورهای شبه جزیره بالکان، از جمله یونان، آلبانی، بلغارستان، مجارستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی ،جمهوری مقدونیه، صربستان، مونته‌نگرو، رومانی و ترکیه از دوران باستان تا قرون وسطی به نمایش در آمده است.
هادجیمیشف متولد ۱۹۵۰ و رئیس انجمن عکاسان بلغاری و عضو افتخاری انجمن عکاسی این کشور است و تا کنون نمایشگاه های زیادی در نقاط گوناگون جهان برپا نموده است.
علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ شهریور از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۲ به مرکز همایش های بین المللی کیش مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12635
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سود این کار چیه؟ دکتر انصاری ؟