• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

انصاری لاری: می خواهیم کیش را به مقصد گردشگری پنج ستاره تبدیل کنیم

  • کد خبر : 12601
  • 08 شهریور 1397 - 8:00
انصاری لاری: می خواهیم کیش را به مقصد گردشگری پنج ستاره تبدیل کنیم

دکتر انصاری لاری: امروز ضریب اشغال هتل‌ها در کل کشور رو به کاهش است اما در کیش اگر افزایش قابل توجهی نداشتیم، کاهش هم نداشتیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز، نشست جوامع هتلداران استان ها و مناطق آزاد و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران چهارشنبه ۷ شهریور با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، رییس جامعه هتلداران کشور، یاسر هاشمی رفسنجانی مدیرعامل انجمن خیریه رها، هیات مدیره جامعه هتلداران ایران، مدیران جوامع هتلداری استانها و معاون گردشگری و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این جلسه دکتر انصاری لاری با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار جدید جزیره کیش پس از ویرانی های جنگ هست که آرزو داشت کیش را به لحاظ امنیت، زیبایی و هم به لحاظ فرهنگ شهر نشینی ارتقاء دهد که جزیره کیش در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تبریک عید غدیر خم و گرامیداشت این روز گفت: ما باید بتوانیم مطابق فرمایشات بزرگان دین به خصوص امام علی بن ابیطالب علیه السلام آن چیزی که واقعا مد نظر آموزه های دینی ما و بزرگان دین ما است در صحنه عمل به آن برسیم.

وی نقش مجموعه هتلداران را در این زمینه مهم برشمرد و افزود: ما به عنوان یک مجموعه اقتصادی و مجموعه هتلداران کشور امروز یک مسئولیت بزرگی داریم، اقتصاد کشور ما امروز دچار دشواری های زیادی است و در این دشواری ها مجموعه هتلداران نقش مهمی دارند، اگر به خوبی این دوران مدیریت شود و همه ارکان اقتصادی کشور نقش خود را به درستی ایفا کنند کار به ثمر خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اگر ما معتقد به سپری کردن دوران رکود هستیم و اگر معتقدیم فشارهایی از خارج کشور و نامهربانی هایی در داخل وجود دارد، امروز باید ببینیم به عنوان یک تشکل قوی و قدیمی که می‌تواند نقش‌آفرین باشد، چه باید بکنیم.

وی تصریح کرد: امروزه ضریب اشغال هتل‌های ما در کل کشور رو به کاهش است اما در کیش با تدابیری که اندیشیده شد، حداقل این است که اگر افزایش قابل توجهی نداشتیم، کاهش هم نداشتیم، همچنین ما حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش ورود گردشگر را در تابستان امسال به جزیره کیش داشتیم.

انصاری لاری ادامه داد: بر اساس آمارهای دقیق جزیره قشم و دیگر جزایر، بخشی از واحدهای تجاری آنها تعطیل شده و حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش مسافر و گردشگر را داشتند، در حالی که در کیش با طرح هایی که اتخاذ شد شاهد ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش مسافر و گردشگر هستیم، اگر این تدابیر و همراهی های فعالان اقتصادی نبود امروز کیش هم باید مثل جزیره قشم و دیگر نقاط کشور شاهد یک رکود سنگین می بود.

وی افزود: شرایط خاص کیش اقتضا می کند که در صحنه ی اقتصاد ملی برا این مبنا باشد که در کیش شرایطی را فراهم کنیم تا مردمی که با انگیزه های مختلف به خارج از کشور سفر میکنند، به جزیره کیش جذب شوند، چرا که این کار به اقتصاد ملی کشور کمک می کند.

دکتر انصاری لاری هدف این کار را قرار دادن جزیره کیش در رقابت با مقاصد گردشگری خارج از کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به بالا بودن تعداد هتل ها به خصوص هتل های ۵ ستاره در کیش برنامه ما این است که اینجا را به یک مقصد گردشگری ۵ ستاره تبدیل کنیم.

وی گفت: ما آماده هستیم در یک همکاری مشترک بین جامعه هتلداران کشور با سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان میراث فرهنگی کشور یک مدرسه عالی هتلداری با استانداردهای بین المللی و جهانی داشته باشیم و کیش را به یک مرکز آموزش هتلداری و خدمات حوزه گردشگری تبدیل کنیم، این مدرسه عالی میتواند تبدیل به یک موتور محرکه برای ارتقاء سطح هتلداری کشور بشود.

انتهای پیام/* فاطمه عیدزاده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12601
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. آقای دکتر ،
    با احترام فراوان، اما چگونه، یک سری به ساحل بزنید، شاندیز صفدری ساحل اطراف خودش رو به زباله دانی تبدیل کرده،
    یک سری به هتل ترنج بزنید، بتون ریزی پروژه تمام پیست دوچرخه سواری رو نابود کرده
    در بقیه ساحل ها زباله و قوطی و بطری
    در تمام جزیره پیست دوچرخه در اختیار موتورها
    رانندگی تاکسی داران محترم ….
    دود مینی بوس و ماشینهای شش چرخ بار بر ….
    کیفیت رانندگی و سرعت غیر مجاز رانندگان بخصوص در ساعات پایانی شب ….
    از چی بگم که دلم خونه، امروزه کیش به طور جدی نیازمند اموزشهای فرهنگی است

  2. تا وقتی معاونین و مدیران سازمان فقط از ظریق رفیق بازی و رانت انتخاب شوند همین میشود.
    خواهشاً یکسرس به معاونت عمرانی بزنید آقای دکتر خانزاذی شنبه ویک شنبه ها سرکرشون تشریف ندارند.پنج شنبه که سازمان تعطیل است چگونه پیشرفت صورت می گیرد؟
    هرچی شیرازی،لامردی،لاری که همکار سابق آقای انصاری لاری بودند و در آستانه بازنشستگی و بیکار بودند الان در کیش هستند.خود کیش نیرو ندارد؟آقای انصار سلطان سیاست بازی و شعار است.

    • درود بر دکتر انصاری که با عملکردش این چنین حسودان و بد خواهان ملت را خشمگین کرده که از هرگونه گذب گویی و افترا خودداری نمی کنند .. خدا پشت و پناه تمام مدیران صادق

      • عملکرد آقای انصاری برای شما که دوستان صمیمی ایشان هستید که از لار لامرد بیکار و بازنشسته بودید اومدید کیش خوبه. نه مردم کیش.در حال حاضر آقای دکتر شما۱۵۰ نفر از دوستان نزدیک خود را استخدام سازمان نموده و باز هم اینکار را خواهد آیا در کیش نیرو های بومی وصادق نیست؟
        -تمام معاونین و مدیران همه از شیراز و عشق وهمکار آقای انصاری لاری
        -وضعیت افتضاء قیمت لیط ها
        -شکست جشنواره تابستانی
        -گرفتن ۱۰۰ میلیارد وام از بانک ها وبرای تضمین ساختمان ها را به بانک اهدا کردند.(خرید دین( با اینکار خدا به داد مدیرعامل بعدی برسد که بدهی آقایان را پرداخت کند.
        -آقای لاری ودوستان و همکاران معاونین مدیران چهراشنبه شب به سمت شیراز هستند و شنبه بر می گردند.آقای خانزادی که رسما شنبه ویک شنبه نیستند.
        -بیمارستان کیش در اختیار کیست؟
        -هنوز موارد زیاد است نگذارید آبرو شما را اینجا ببرم دوست عزیز
        و……………….
        اصلاح طلبان فقط شعار خوب بلد هستند و تحمل انتقاد ندارند

      • دوست عزیز آقای دکتر خواهشاً به دکترتون به گید بلیط اصفهان به کیش ۸۸۰۰۰۰ تومان است.
        علی برکت الله
        البته برای شما که چیزی نیست بلیط مفت وماموریت می گیری

    • انصاری صداقت را با سیاست در آمیخته چون در مکتب علی ع رشد کرده

      • کدام علی دقیقا منظور شماست؟علی شیرازی،علی لامردی،علی لاری کدام علی دقیقا؟

        • ببخشید اگر از تبریز یا زنجان و یا اصفهان نیرو آورده بشه شما راضی میشی ؟ شما هر مدیری کم کاری کرد و یا سواستفاده کرد بی ابروش کن … صرف اینکه مدیران از لار باشند یا لامرد ( که البته این چنین هم نیست ) که نشد حرف حساب …. انتقاد از عملکرد کنید … آیا انصاری پسرخاله بی سواد خود را گذاشته معاون ؟ یا اینکه آدم های بی کفایت گذاشته ؟ منطق هم خوب چیزی هست

      • مکتب علی(ع) می گفت پارتی بازی نکنیم.حضرت علی نگذاشت برادرش به بیت المال دست درازی کنه.تو رو خدا شما اسم امام علی (ع) را نیارید که هرچی پیرمرد ته خطی اصلاح طلب بیکار که صرفاً رفیق آقای انصاری لاری بودند را آورده سرکار.
        علی برکت الله

  3. آقا شما درست می گید …