• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اسکله صیادی میر مهنا طعمه حریق شد/ تخریب ۵ لنج صیادی + تصاویر

  • کد خبر : 12546
  • 04 شهریور 1397 - 13:10
اسکله صیادی میر مهنا طعمه حریق شد/ تخریب ۵ لنج صیادی + تصاویر

با انجام به موقع عملیات اطفاء حریق ، آتش سوزی اسکله صیادی مهار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، اسدی زنوز رییس اداره آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش با اعلام اینکه این حریق راس ساعت ۱ و ۵۰ دقیقه بامداد یکشنبه ۴ شهریور به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد، افزود: نیروهای ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی در کمتر در ۲ دقیقه به محل حریق رسیدند ولی به علت وسعت و اهمیت منطقه حریق به تمام ایستگاه ها فراخوان زده شد و به این ترتیب نیروهای بیشتری برای شرکت در این عملیات حاضر شدند.
وی با بیان اینکه از بیش از ۲۵ لنج در این اسکله پارک شده بودند، اظهارداشت: ۵ لنج درگیر آتش سوزی شده بود و به علت وزش باد و نزدیکی محل مخازن و جایگاه سوخت اسکله به محل آتش سوزی، سه خط آتش تشکیل شد. یک خط برای مخازن و جایگاه سوخت و یک خط برای جدا سازی سایر لنج ها که هنوز صدمه ای ندیده بودند انجام شد.
اسدی زنوز ضمن تقدیر از نیروی انتظامی کیش و دریابانی ، عنوان کرد: در خط سوم آتش نیز با کمک نیروهای دریابانی توانستیم ۵ لنج آتش گرفته را از اسکله جدا کرده و به محل دیگری انتقال دهیم تا از گستردگی آتش جلوگیری کنیم. در همان حال نیز ۳ گروه در حال اطفاء آتش بودند.
رییس آتش نشانی جزیره کیش عنوان کرد: مخازن سوخت این لنج ها بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰ لیتر گنجایش ذخیره سوخت دارند و اگر جدا سازی لنج های در حال سوخت از دیگر لنج ها انجام نمی شد ، کنترل و مهار آتش با مشکل مواجه می شد.
وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته و فقط در حین عملیات، ۶ نفر از نیروهای آتش نشانی بصورت جزیی دچار مصدومیت شدند که با کمک اورژانس بیمارستان کیش بصورت سرپایی مداوا شدند و دوباره به عملیات بازگشتند.
شایان ذکر است، علت آتش سوزی و میزان خسارت وارد شده در دست بررسی است.





لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12546
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. ممنون آقای اسدی زنوز که هستید