• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تصاویر/ افتتاح، بازدید و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در جزیره کیش

  • کد خبر : 12388
  • 26 مرداد 1397 - 20:45
تصاویر/ افتتاح، بازدید و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در جزیره کیش

پروژه های عمرانی در جزیره کیش با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد افتتاح شد و از روند ساخت برخی دیگر از پروژه ها بازدید به عمل آمد.

به گزارش کیشوند نیوز، مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی برخی پروژه های عمرانی در جزیره کیش به همراه بازدید از برخی پروژه های عمرانی روز گذشته با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد، همتی استاندار هرمزگان، انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هاشمی تختی و عاشوری نمایندگان بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به همراه برخی دیگر از مسئولان برگزار شد.

قبل از بازدید از این پروژه ها هشتاد و یکمین نشست شورای اداری جزیره کیش نیز برگزار شد.

همچنین در حاشیه این بازدید دومین نشست هم اندیشی استاندار هرمزگان و مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش نیز با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.

در این بازدیدها هتل ۵ ستاره میراژ، مخزن هوایی توزیع آب، اسکله کانتینری ۳۵ هزار تنی،  مرحله نخست پایگاه سوخت رسانی فرودگاه، تبادل آب و برق بین دو نیروگاه شمال و جنوب جزیره کیش افتتاح شد.

از پروژه های نوسازی بازار ماهی و پدیده کیش بازدید به عمل آمد.

مراسم کلنگ زنی پروژه های پلاژ قایان در جنوب جزیره و فاز دوم گراند هتل نیز برگزار شد.





































عکس: مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12388
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. من فکر میکنم حجاب را ازاد کنید اینجا بهتر از جزایر قناری می شود در این وضعیت که ترامپ گردن کشی میکند مسولین ما با ازاد کردن حجاب در منطقه ازاد کیش یک فداکاری و نرمش قهرمانانه میتوانند از مسیر توریست دلارهای که دوبی می بعلد را به کیش سرازیر کنند و به کشورهای عربی بفهمانند که ایران اگر بخواهد می تواند جایگاه انها را متزلزل نماید وکمی قدرت به مدیر عامل کیش بدهد تا اقای لاری با جانفشانی بیشتر خدمت کند مدیر لایق کمک نیاز دارد