• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کیش می‌تواند مکانی برای تبادل فرهنگی در عرصه هنرهای تجسمی باشد

  • کد خبر : 12339
  • 22 مرداد 1397 - 23:53
کیش می‌تواند مکانی برای تبادل فرهنگی در عرصه هنرهای تجسمی باشد

مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبادل فرهنگی در عرصه هنرهای تجسمی می‌تواند در یک مکانی همچون جزیره کیش صورت بگیرد.

هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز با اشاره به اینکه میزبانی کیش از هنرهای معاصر خبر خوبی برای هنرهای تجسمی است افزود: هنرهای تجسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  برآیند نه هنر است که بسیاری از آنها امروز نه‌تنها در کشور جایگاه خودشان را به‌دست آوردند بلکه در عرصه بین المللی و در اقتصاد هنر هم حرفی برای گفتن دارند.

 وی ادامه داد: وقتی قرار است از اقتصاد و هنر صحبت کنیم راجع به سینما صحبت نمی‌کنیم چون سینما را یک صنعت می‌دانیم و در واقع هنر بسیار به هنرهای تجسمی وابسته است.

مظفری با اشاره به اینکه جزیره کیش ظرفیت بالایی برای معرفی هنرمندان هنرهای معاصر کشور دارد، افزود: کیش می‌تواند به معرفی هنرمندان برتر کشور در حوزه‌های بین‌المللی کمک کند و این فرصت به‌خصوص برای آنهایی که تازه به این عرصه وارد شده‌اند مناسب است، کیش همچنین می‌تواند به معرفی هنرمندان بین المللی به هنرمندان داخلی نیز کمک کند که این در واقع یعنی تبادل فرهنگی در عرصه هنرهای تجسمی است که می‌تواند در یک مکانی به اسم کیش قرار بگیرد.

این مقام مسئول در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان افزود: در این راستا تمام تلاشمان را خواهیم کرد که تمامی توانمندی‌های هنرمندان هنرهای تجسمی کشور از کیش به کشور و عرصه‌های بین المللی معرفی شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12339
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.