• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

برای مدال به جاکارتا می‌روم/ با مربی ایرانی‌ام کار می‌کردم، شاید رکوردم بهتر می‌شد

  • کد خبر : 12313
  • 21 مرداد 1397 - 22:15
برای مدال به جاکارتا می‌روم/ با مربی ایرانی‌ام کار می‌کردم، شاید رکوردم بهتر می‌شد

علی خدیور ملی پوش دوومیدانی می‌گوید بدنم در شرایط خوبی است و برای کسب مدال به بازی های آسیایی جاکارتا می‌روم.

علی خدیور یکی دیگر از ورزشکاران جزیره کیش که در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی حضور دارد در مورد شرایطش برای شرکت در این مسابقات گفت: با توجه به نزدیکی آب و هوای کیش به جاکارتا در این جزیره تمرین می‌کنم و خوشبختانه شرایطم خوب است و به مرز آمادگی رسیده‌ام و رکوردهای خوبی را در تمرینات زده‌ام.

وی درمورد اینکه نامش در آخرین مسابقه به فهرست نفرات اعزامی به بازی‌ها آسیایی اضافه شده، گفت: خودم خیلی امیدوارم بودم که در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و به همین خاطر خیلی جنگیدم. خیلی‌ها به من می‌گفتند در تهران رکورد زدن سخت است و نمی‌شود دوی خوبی انجام داد اما من اعلام کردم اگر کسی بدنش آماده باشد، می‌تواند در تهران هم کاری انجام دهد و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

ملی‌پوش دوومیدانی در مورد حریفانش در آسیا گفت: دوندگان قطری که تابعیت گرفته‌اند حریفان اصلی مندر جاکارتا خواهند بود اما از کشورهای شرق آسیا دوندگان مطرحی حضور ندارند. کشورهایی مانند چین و ژاپن در دو ۴۰۰ متر آنقدر قوی نیستند که رقیب اصلی من محسوب شوند.

خدیور درمورد اینکه چقدر برای خودش شانس مدال قائل است، گفت: من فقط برای مدال می‌روم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. کسی نمی‌تواند از پیش خودش را برنده و مدال‌آور محسوب کند.

وی درمورد اینکه آیا هنوز با بردلی مربی آمریکایی کار می‌کند یا خیر، گفت: قبل از آخرین مسابقه فدراسیون از عملکرد او ناامید شده بود و به همین دلیل قطع همکاری را قبل از آخرین مسابقه اعلام کرده اما این مربی تاکید کرد که به او فرصت دهند و بعد از آن تصمیم بگیرند. خوشبختانه رکورد من در مسابقه آخر خوب بود و دوباره این قرارداد تمدید شده است.

وی درمورد اینکه آیا خودش از عملکرد این مربی آمریکایی راضی است یا خیر، گفت: او وضعیت کاری‌اش به شکلی است که طولانی‌مدت با ورزشکاران کار می‌کند و امکانات کافی را می‌خواهد، شاید اگر در این مدت با محمدزاده مربی ایرانی خودم کار می‌کردم، رکوردم بهتر می‌شد چون او ۴-۳ سال است که بدن مرا می‌شناسد اما مربیان خارجی به زمان نیاز دارند.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12313
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.