• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

رسانه‎ خط مقدم فرهنگی کشور/ تاکید اصحاب رسانه بر پخش سراسری سیمای کیش

  • کد خبر : 12158
  • 14 مرداد 1397 - 16:42

مدیرکل صدا وسیمای کیش در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: رسانه‎ خط مقدم فرهنگی کشور است که در حفظ منافع ملی، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی باید پیش‎قدم باشد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از صداو سیمای کیش، علیرضا نجابت در نشست هم اندیشی با فعالان رسانه‌ای جزیره کیش گفت: رسانه‎ها باید در حوزه مطالبه‏ گری، پیگیری و حل دغدغه‎ها و مطالبات مردم پیش‎قدم باشند.

وی بر لزوم برقراری هم‎افزایی میان صدا و سیما و دیگر رسانه‎های فعال جزیره تاکید کرد و افزود: این هم‎افزایی باید در جهت توجه به مطالبات مردم، انعکاس مشکلات آنها و کمک به توسعه و رونق بیشتر جزیره کیش باشد. 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش یکی از مهمترین وظایف رسانه‎های داخلی را حفظ منافع و تقویت وحدت ملی در شرایط کنونی کشور عنوان کرد و افزود: در این برهه حساس کشور، رسانه‎ها باید با همدلی و اتفاق نظر شرایط کنونی کشور را مدیریت و دیدگاه‎ها را به هم نزدیک کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‎ خط مقدم فرهنگی کشور است که در حفظ منافع ملی، اقتدار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی باید پیش‎قدم باشد.

نجابت درباره تحولات بیرونی و هجمه ‏های دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: دشمنان در یک جریان هدفمند خارجی به دنبال تحت فشار قرار دادن حرکت نظام جمهوری اسلامی و دامن زدن و به بیراهه کشیدن مطالبات اقتصادی و اجتماعی به حق مردم هستند.

وی با اشاره به صحبت‎های اخیر علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: آمریکا در پناه فشار آوردن‎ها و تحریم‎ها به دنبال گرفتن امتیاز راهبردی از جمهوری اسلامی ایران هستند؛ ما در ۴۰ سال گذشته درگیر تحریم‎ها، محدودیت‎ها و مشکلات زیادی بوده‎ایم که می‌توانست موجب فروپاشی هر کشوری باشد اما این دسیسه‎های دشمن به جایی نرسیده است.

مدیر کل صدا و سیمای کیش در ادامه افزود: با وجود تمام محدودیت‎های موجود تلاش کردیم تا قابلیت‎های جزیره کیش را بیشتر منعکس کنیم که البته این مهم با همکاری رسانه‎ها ممکن شد.

وی به ظرفیت‎های جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در کیش قابلیت‎هایی وجود دارد که در بسیاری از شهرها دیده نمی شود که می بایست روی این ظرفیت‎ها کار شود تا دیده شوند. کیش جمعیتی در حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر دارد که سطح بالایی از کیفیت زندگی را تجربه می کنند. سبک خاصی از زندگی در کیش جاری است و یک آرامش، همراهی و همدلی میان مردم این جزیره وجود دارد که می تواند الگویی برای دیگر نقاط کشور باشد. 

نجابت اضافه کرد: در جزیره کیش تحولات بسیاری رخ می دهد که ظرفیت تبدیل به قطب تحولات کشوری و همچنین مرکز رسانه‎ای در کل کشور را دارد. 

وی در پایان با اشاره به رشد کیفی و کمی صدا و سیمای مرکز کیش در تمام شاخص‎ها گفت: مرکز کیش در ۱۰ ماه اخیر در تمام شاخص‎ها و زمینه‎ها در کشور با رشد بسیار بالایی همراه بود و در این مدت همواره در میان مراکز استانی برتر قرار داشت.

در این نشست، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی جزیره کیش بر پیگیری صدا و سیما برای برقراری پخش سراسری سیمای کیش تاکید کردند و آن را برای معرفی بیشتر جزیره به سراسر کشور لازم و ضروری دانستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12158
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.