• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

جزیره کیش میزبان ششمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل

  • کد خبر : 120
  • 05 مهر 1394 - 0:49
جزیره کیش میزبان ششمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل

ششمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل از دهم تا سیزدهم دی ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود. ششمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل از دهم تا سیزدهم دی ماه با حضور ده ها شرکت، سازمان و وزارتخانه ها و شهرداری ها، در جزیره کیش برگزار می شود و در آن انواع برنامه های […]

ششمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل از دهم تا سیزدهم دی ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

ششمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل از دهم تا سیزدهم دی ماه با حضور ده ها شرکت، سازمان و وزارتخانه ها و شهرداری ها، در جزیره کیش برگزار می شود و در آن انواع برنامه های نوین مدیریت شهری، خدمات شهری و شهرسازی، ماشین آلات، دستگاه‌ها و صنایع مرتبط با حوزه شهرسازی، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

برهمین اساس، شهرداران و اعضای شورای شهرها، مدیران سازمان‌ها، مهندسان، مشاوران، شرکت‌ها و دیگر فعالان حوزه شهری کشور در این نمایشگاه بزرگ گردهم می آیند تا ضمن تبادل دانش، فناوری و اطلاعات، زمینه به کارگیری نوین ترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم کنند.

در این نمایشگاه، همچنین شهرداری‌های کشور، فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه های بزرگ و کوچک سرمایه گذاری شهری خود را جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه خواهند کرد.

مهدی عاطفی مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه شهر ایده آل گفت: طی برگزاری این نمایشگاه، شهرداری‌ها ضمن بازدید و حضور در نمایشگاه، پروژه ها و طرح‌های مختلف حوزه های فضای سبز، زیبا سازی، مبلمان شهری، ترافیک و حمل و نقل شهری و همچنین فرصت‌های ویژه سرمایه گذاری شهر تحت مسولیت خود را برای حذب و مشارکت بخش خصوصی ارائه می کنند.

وی همچنین به برگزاری ششمین همایش شهر ایده آل اشاره کرد و گفت: ششمین دوره این رویداد با هدف ارائه پروژه های برتر شهرداری‌های کشور و همچنین مدیریت سرمایه گذاری مشترک در شهرداری ها برگزار خواهد شد، ضمن اینکه این همایش فرصت مناسبی است تا پژوهشگران و صاحب نظران با ارایه راهکارهای مناسب زمینه های اجرایی شدن طرح‌های مبتکرانه و خلاق را در اختیار شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها قرار دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=120
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.