• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انتصاب معاون مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 11807
  • 26 تیر 1397 - 22:13
انتصاب معاون مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش

طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، عبدالرضا صادقی به عنوان معاون مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب شد.

مراسم معارفه معاون مالی و اداری این شرکت صبح روز سه شنبه ۲۶ تیر با حضور دکتر محمدرضا محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان، مدیران و روسای ادارات این شرکت برگزار شد.
در این مراسم ، دکتر محمدی ضمن تقدیر و تشکر از عبدالجواد بزمی معاون پیشین مالی و اداری این شرکت، ایشان را فردی کاردان، متعهد، مسلط به امور و دلسوز دانست.
مدیر عامل شرکت عمران،آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه معاونت مالی و اداری شرکت در شرایط مناسبی قرار دارد، عنوان کرد: این معاونت از معدود بخش هایی در این شرکت است که عملکرد مطلوب سایر حوزه ها به آن وابسته است.
وی از معاونت مالی و اداری به عنوان حوزه ای فرا بخشی یاد کرد و افزود: این معاونت به لحاظ تامین مالی و پیگیری مطالبات، تامین نیروی انسانی و تدارکات و پشتیبانی شرکت دارای جایگاه خاص و منحصر به فرد است و اگر این معاونت در جایگاه عملکردی خود قرار نگیرد، آسیب جدی به شرکت وارد خواهد شد.
رئیس هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، معاون مالی و اداری جدید شرکت را فردی شایسته و دارای سوابق و تجارب اجرایی ارزشمند در حوزه های مرتبط خواند و افزود: خدمتگزاری به مردم و اهداف نظام باید سرلوحه تمامی تغییر و تحولات قرار گیرد و امیدواریم بتوانیم از تجارب آقای صادقی در پیشبرد اهداف شرکت بهره مند شویم.
عبدالرضا صادقی معاون مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تغییر و تحول در هر سازمانی دارای خیر و برکت است، گفت: معاونت مالی و اداری وظیفه برنامه ریزی و هدایت برنامه های کلان خدمات و پشتیبانی هر سازمانی را بر عهده دارد تا بتواند روند امور را تسهیل کند.
وی با اشاره به اینکه مدیر عامل این شرکت وظیفه مدیریت شهری را بر عهده دارد، تاکید کرد: معاونت مالی و اداری نیز باید با ایجاد شرایط مناسب مالی و اداری ، فضای مطلوب را برای تحقق این امر مهم فراهم کند.
عبدالجواد بزمی معاون پیشین مالی و اداری نیز با بیان اینکه در سیستم های اداری، تغییر و تحولات اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: هر مسئولی در سمتی که قرار دارد باید در حد توان خود ، صادقانه خدمت کند.
وی از مجموعه مدیریتی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به عنوان تیمی هماهنگ یاد کرد و گفت: نظم و انضباط حاکم در این شرکت می تواند الگوی خوبی برای سایر ادارات باشد.
بزمی ضمن اشاره به اینکه این شرکت در بسیاری از امور ، نیاز به تعالی دارد، گفت: با کمک و یاری معاون جدید مالی و اداری مسیر دستیابی به اهداف و تعالی شرکت با وضعیت مناسبی، طی خواهد شد.
گفتتنی است ، عبدالرضا صادقی پیش از این مسئولیت های گوناگونی را برعهده داشته است که از جمله آنها مدیر کل اداری و مالی و نیز مدیر کل تحول اداری استانداری فارس می باشد.
شایان ذکر است، عبدالجواد بزمی به عنوان مشاور قائم مقام مدیر عامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11807
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا رو شکر مشکل بیکاری شیراز حل شد.باز هم شیرازی