• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های جزیره کیش

  • کد خبر : 11710
  • 21 تیر 1397 - 18:07
کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های جزیره کیش

جانشین پایگاه دریابانی کیش از توقیف یک لنج صیادی که قصد داشت ۹ هزار لیتر سوخت گازوئیل را به خارج مرز های آبی کشور منتقل کند، خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سرهنگ ” علی اصغر جمالی ” در گفتگو با خبرنگاران گفت: ماموران پست کنترل صیادی پاسگاه بندرگاه کیش در حین بازرسی و کنترل شناور قبل از خروج از اسکله به دریا به یک فروند لنج صیادی مشکوک می شوند.

جانشین پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد:پس از بررسی های اولیه شناور مذکور، دارای مقدار قابل توجهی سوخت گازوئیل بوده و با توجه به محرز شدن سوخت قاچاق و بررسی دقیق تر از این شناور، تعداد پنج مخزن پر از گازوئیل در قسمت خن شناور مشاهده شد.

سرهنگ جمالی با اشاره به دستگیری ۴ خدمه این شناور همه از اتباع خارجی بوده گفت: در این عملیات ۹ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق و دو تن ماهی کشف و ضبط شد و شناور مذکور جهت سیر مراحل قانونی به اسکله بندرگاه کیش منتقل و پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحویل پلیس آگاهی گردید.

وی افزود: طی اظهارات ناخدای لنج صیادی متخلف با توجه به افزایش قیمت درهم در کشورهای حاشیه خلیج فارس که از فروش سوخت گازوئیل و ماهی های صید شده سود فراوانی بدست می اورند قصد فروش در آن طرف مرزهای آبی را داشته اند.

جانشین پایگاه دریابانی کیش پدیده قاچاق را یک عمل خلاف شرع و ضربه به اقتصاد ، هویت ملی و برنامه ریزی کشور دانسته و اشاره کرد: اگر امروز در مرزها با این پدیده به شدت مقابله نشود، زمینه ساز تضعیف تولید داخلی و ترویج اشتغال ناسالم خواهد بود .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11710
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.