• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دستگیری زوج قاچاقچی با دو کیلوگرم مواد مخدر در جزیره کیش

  • کد خبر : 11691
  • 20 تیر 1397 - 16:18
دستگیری زوج قاچاقچی با دو کیلوگرم مواد مخدر در جزیره کیش

سرهنگ علی اصغر جمالی جانشین پایگاه دریابانی کیش از دستگیری دو سوداگر مرگ که قصد ورود مواد مخدر به جزیره را داشتند خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، جانشین پایگاه دریابانی کیش با اعلام این خبر گفت: ماموران پرتلاش پاسگاه بندرگاه کیش موفق به دستگیری زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر که از راه دریا قصد وارد کردن دو کیلو مواد مخدر به جزیره کیش را داشتند، شدند.

سرهنگ علی اصغر جمالی ضمن تاکید در خصوص اهتمام پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر، اظهار داشت: اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است لذا همکاری مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در موفقیت های ناجا در مقابله با سوداگران مرگ خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه بایستی اطلاع رسانی لازم به اعضاء خانواده در خصوص دام های گسترده سوداگران مرگ داشته باشند،گفت: قاچاقچیان مواد مخدر سعی دارند برای حمل مواد مخدر از مردمی که هیچ آشنایی با قوانین و مجازات های سنگین حمل و توزیع مواد مخدر ندارند، استفاده می کنند که متاسفانه به علت عدم مدیریت صحیح در خانواده ها گاهاً شاهد چنین موضوعاتی هستیم.

جانشین پایگاه دریابانی کیش در پایان گفتگو مجددا تاکید کرد که ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که عده ای با توزیع و ورود موادمخدر به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه را آلوده سازند.

گفتنی است، با دستگیری این زوج جوان در پاسگاه بندرگاه، دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع ” تریاک” که جاسازی شده در کیف مسافرتی و زیر کفش بود کشف و ضبط و افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11691
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.