• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ترابری مسافر در بندر کیش ۱۱۴ درصد افزایش یافت/ خدمات رسانی به ۱۳۲ هزار نفر گردشگر دریایی

  • کد خبر : 11584
  • 13 تیر 1397 - 22:52
ترابری مسافر در بندر کیش ۱۱۴ درصد افزایش یافت/ خدمات رسانی به ۱۳۲ هزار نفر گردشگر دریایی

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این بندر طی سه ماه نخست سال جاری از افزایش ۱۱۴ درصدی جابجایی مسافر در تنها بندرگاه جزیره مرجانی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “احمد شهریاری” با اشاره به تخلیه و بارگیری ۶۱۶ هزار و ۷۶۸ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندر کیش از آغاز سال جاری تا پایان خردادماه ۹۷ اظهار داشت: از این میزان، ۵۷۲ هزار و ۹۰۳ تن به کالای غیر نفتی و ۴۳ هزار و ۸۶۵ تن کالای نفتی اختصاص دارد.

وی با اشاره به کاهش ۷۲ درصدی واردات کالا های غیر نفتی طی سه ماهه سال جاری در بندر کیش گفت: طی این مدت۲ هزار و ۸۳۶ تن انواع کالاهای غیر نفتی وارد و همچنین  ۵۷۳ تن کالا به خارج از کشور صادر  شده است.

به گفته مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش، طی سه ماهه اخیر، ۲۸۲ هزار و ۵۸۶ تن کالای غیر نفتی کاپوتاژ شده است.

شهریاری مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی سه ماهه نخست سال جاری را ۵ هزار و ۶۳۱  فروند شناور با افزایش ۵۶ درصدی اعلام و خاطر نشان کرد: از این تعداد، ۱۶۵ فروند شناور بالای هزار تن و ۵ هزار و ۴۶۶ فروند زیر هزار تن وزن داشته است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از رونق ۱۱۴ درصدی جابجایی مسافر در سه ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۴۳۳ هزار و ۳۰۶ نفر مسافر از طریق ناوگان شناورهای مدرن و پیشرفته مستقر در این بندر، ترابری شدند.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: طی سه ماهه سال جاری، ۱۳۳ هزار و ۲۱۸ نفر گردشگر در بندر کیش جابجا شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11584
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.