• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کیش; کالای برتر گردشگری ایرانی/ گردشگران کیش کارت هدیه ۱۵۰هزار تومانی دریافت می‌کنند/ یک دستگاه آپارتمان در برج‌های طلایی جایزه ویژه جشنواره تابستانی

  • کد خبر : 11427
  • 07 تیر 1397 - 12:45
کیش; کالای برتر گردشگری ایرانی/ گردشگران کیش کارت هدیه ۱۵۰هزار تومانی دریافت می‌کنند/ یک دستگاه آپارتمان در برج‌های طلایی جایزه ویژه جشنواره تابستانی

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش شعار کیش کالای برتر گردشگری ایرانی را یکی از اهداف بیست‌ و یکمین جشنواره تابستانی کیش عنوان کرد و از پرداخت کارت هدیه ۱۵۰هزار تومانی به گردشگران خبر داد.

علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش پرداخت و با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۷ به‌‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: در حوزه گردشگری نیز جزیره کیش را می‌توان به عنوان یک کالای برتر ایرانی معرفی کرد و این یکی از موضوعاتی است که در جشنواره امسال به‌صورت ویژه به آن پرداخته خواهد شد تا بتواند از حمایت مردم و مسئولان به‌عنوان یک کالای ایرانی برخوردار شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حذف سفرهای خارجی تفریحی و زائد، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به‌عنوان یک منطقه پیش‌رو طرح‌هایی را برای تحقق بخشی به هدف جذب گردشگران در این جشنواره ارائه داده است و امیدواریم مدل اولیه‌ای که در این رابطه در اختیار گردشگران و مسافران قرار خواهد گرفت، نمونه‌ای باشد که بتواند در کشور تعمیم پیدا کند و شاهد رونق بخشی بیش از پیش به سفر‌های داخلی و به‌ویژه به جزیره کیش باشیم.

علیرضا قائدیان در رابطه با برنامه‌های تدارک دیده شده برای بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش و تفاوت آن با سال‌های گذشته، افزود: دو بخش به‌صورت ویژه در جشنواره امسال به آن پرداخته‌ شده است، بخش اول برنامه‌های انگیزشی برای ترویج سفر به جزیره کیش و بخش دوم برنامه‌های سرگرمی، فرهنگی و هنری است که در طول جشنواره پیش‌بینی شده است.

قائدیان گفت: در بخش اول امسال مشوق‌ها و مزیت‌هایی برای سفر به جزیره کیش در قالب بسته‌های ارائه خدمات یارانه مستقیم سفر تعیین شده است و هر گردشگری که با استفاده از بسته کامل پیشنهادی به جزیره کیش مسافرت کند، کارت‌های هدیه از ۵۰ هزار تومان برای کودکان تا ۱۵۰ هزار تومان برای بزرگسالان به‌عنوان مشوق در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد انگیزه ملموس و عاملی برای سفر مجدد به جزیره کیش به‌واسطه مبالغ باقیمانده در کارت‌های هدیه را از دلایل اجرای این طرح برشمرد و افزود: بدین منظور در ورودی فرودگاه کیش ۱۰ کانتر گردشگری پیش‌بینی شده است که پس از ثبت اطلاعات گردشگران در سامانه، مشخص می‌شود که گردشگر از کدام بسته گردشگری برای سفر به جزیره کیش استفاده کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح‌های تشویقی، جوایزی نیز برای خریداران از بازارها در نظر گرفته شده است، بدین صورت که هر شب بعد از اذان مغرب و عشا در هر بازار قرعه کشی در بین خریداران برگزار خواهد شد و جوایز خود را دریافت خواهند کرد، همچنین هر هفته یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در یک برنامه شاد و هنری با قید قرعه به یکی از افراد منتخب در قرعه‌های روزانه بازارها اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی این جوایز از پیش تعیین شده و موجود می‌باشند، افزود: جایزه ویژه بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش یک دستگاه آپارتمان در برج‌های طلایی جزیره کیش است که در پایان جشنواره به برنده خوش شانس اهدا خوهد شد.

این مسئول گردشگری کیش با بیان اینکه در تامین اعتبارات لازم برای این طرح از بخش‌های علاقمند به جزیره کیش و گردشگری نیز استفاده شده است افزود: تعداد زیادی از فعالان اقتصادی در حال همکاری مستقیم در اجرای باشکوه این جشنواره هستند و به تناسب روزهای جشنواره، این حامیان مالی معرفی می‌گردند و میزبان جشنواره و جزیره کیش خواهند بود.

قائدیان در رابطه با بخش دوم و تفریحات و رویدادهای فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده برای جشنواره با بیان اینکه این برنامه‌ها امسال با رویکرد بین‌المللی شکل گسترده‌تری به خود گرفته است، افزود: علیرقم محدودیت‌های موجود در حوزه بین‌الملل شاهد حضور گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری بین‌المللی از کشورهای مختلف ازجمله: هندوستان، صربستان و اتریش خواهیم بود که در طی این ۷۰ روز برگزاری جشنواره، ۴ هفته فرهنگی و هنری هر کدام به مدت ۴ روز را به خود اختصاص می‌دهند، در بخش داخلی نیز ۹ هفته فرهنگی و هنری به استان‌ها اختصاص داده شده است.

وی مسابقات بازی‌های ساحلی و دریایی، جشنواره تابستانی فضای مجازی کیش، جشنواره “کیش دوستدار کودک” برای خردسالان، نورافشانی، کارناوال‌های شادی را از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این ایام نام برد و افزود: انتهای جشنواره که همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کیش است و برنامه ریزی شده که بتوانیم از ظرفیت‌های آن نمایشگاه نیز استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از روز جمعه ٨ تیرماه ساعت ٢۰ با برگزاری مراسم نورافشانی در اسکله تفریحی کیش آغاز خواهد شد و ۷۰ روز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11427
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بسیار عالی. خسته نباشید. ان شالله جشنواره امسال پر رونق تر از هر سال میشه

  2. سلام .من مهمان کیش بودم.ولی کارت منوندادند.گفتندازدرفرودگاه رفتی بیرون.بهانه الکی