• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تردد موتورهای شارژی در پیست دوچرخه سواری خلاف مقررات است/ خودروهای جزیره کیش سنددار می شود

  • کد خبر : 11402
  • 02 تیر 1397 - 15:52
تردد موتورهای شارژی در پیست دوچرخه سواری خلاف مقررات است/ خودروهای جزیره کیش سنددار می شود

فرمانده انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: هدفگذاری پلیس کیش در سال جدید کاهش حداقل ۱۰ درصدی جرم به ویژه سرقت می باشد که در این راستا نیاز است کیشوندان چون گذشته همراه و همگام با پلیس در تامین امنیت گام بردارند.

*هدف‌گذاری ۱۰ درصدی کاهش جرم در سال جاری

فرمانده انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: هدفگذاری پلیس کیش در سال جدید کاهش حداقل ۱۰ درصدی جرم به ویژه سرقت می باشد که در این راستا نیاز است کیشوندان چون گذشته همراه و همگام با پلیس در تامین امنیت گام بردارند.

سرهنگ رحیم جهانبخش با اشاره به هدف‌گذاری ۱۰ درصدی کاهش جرم در سال جاری نیز افزود: طبق آمارهای موجود افزایش سرقت در طول ماه های اخیر نداشتیم و در این راستا برای کاهش سرقت نیاز به الزاماتی است که پلیس و مردم باید به آن متعهد بوده و آن را رعایت کنند.

جهانبخش تاکید کرد: وظیفه پلیس هوشیاری، دقت و تلاش بیشتر و وظیفه مردم رعایت ضوابط و قوانین، همراهی و همکاری با پلیس و گزارش موارد مشکوک به ویژه افرادی که در محلات پرسه زنی می کنند و مراقبت از اموال شخصی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگیری های اخیر با همکاری و گزارشات مردمی صورت گرفته است، افزود: در صورت همکاری مردم با نیروهای پلیس و گزارش به موقع موارد خلاف مقررات، برخورد به موقع با متخلفان صورت گرفته و موجب کاهش جرم می شود.

*تردد موتورهای شارژی در پیست دوچرخه سواری خلاف مقررات است

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به اینکه تردد موتورهای شارژی در پیست دوچرخه سواری و پیاده روی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود، از استمرار طرح برخورد با راکبان متخلف موتورهای شارژی خبرداد.

جهانبخش همچنین در رابطه با درخواست برخی از شهروندان در برخورد با راکبان موتورهای شارژی که اقدام به تردد در مسیر پییست دوچرخه سواری و پیاده روی می نمایند تصریح کرد: طی هفته گذشته به صورت ۴۸ ساعته با موتورهای شارژی متخلف برخورد شد و تعداد ۳۵ دستگاه از آنان متوقف گردید.

وی متذکر شد: اجرای این طرح و طرح های مشابه در راستای تامین امنیت شهروندان به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جهانبخش با تاکید بر اینکه پیست دوچرخه سواری جاده کرانه دارای تیم ثابت گشت در این محدوده است اظهار کرد: با توجه به درخواست های مردمی میزان تردد نیروهای گشت در این مسیر و نقاط جغرافیایی که تخلف در آنها گزارش شده است افزایش یافته و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

*خودروهای جزیره کیش سنددار می شود

فرمانده انتظامی ویژه کیش در خصوص طول مدت طرح تعویض پلاک در کیش نسبت به سرزمین اصلی نیز اضافه کرد: طرح تعویض پلاک در کیش تجربه جدید و خوبی است.

به گفته این مقام مسئول در این فرماندهی، خودروهای کیش تاکنون سند مالکیت نداشته و تنها به صورت قولنامه ای معامله می شد که با تعویض پلاک این خودروها دارای سند می شوند به همین دلیل روند تعویض پلاک در کیش نسبت به سرزمین اصلی کمی طولانی تر و در حدود ۲ روز طول می کشد.

سرهنگ جهانبخش، کمبود پرسنل شرکت راهگشا و امکانات ساختمانی پلیس راهور را از دیگر مواردی مطرح کرد که در افزایش زمان تعویض پلاک موثر بوده و از افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور طی دو ماه آینده خبر داد.

* ۵۰ پلیس افتخاری در حال همکاری با پلیس کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به فعالیت های پلیس افتخاری در کیش افزود: بالغ بر یکصد نفر از کیشوندان داوطلب شرکت در طرح پلیس افتخاری کیش بودند که هم اکنون بیش از ۵۰ نفر از داوطلبان با حکم پلیس افتخاری در بخش های مختلف راهور، حوزه انتظامی شهری، همکاری با کلانتری ها در تامین امنیت محلات به ویژه محلات نوساز در حال فعالیت در جزیره کیش هستند.

سرهنگ جهانبخش تاکید کرد: داوطلبان برای همکاری با نیروهای انتظامی به خصوص در محلات تازه ساخت می توانند در این طرح مشارکت و همراهی کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11402
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام،

    موتورهای شارژی که پیست دوچرخه سواری را متعلق به خود میدانند پیوسته در حال خطر افرینی برای دوچرخه سواران هستند.
    تا به حال چندین نوبت از برخورد قریب‌الوقوع با این موتور سواران جان سالم به در برده‌ام.
    همچنین عابران محترم پیاده که بصورت گروهی کل عرض پیست را اشغال و برای دوچرخه راهی باقی نمی‌گذارند.

    ضمن سپاسگزاری از فرمانده محترم نیروی انتظامی و همکاران گرامی ایشان تقاضا دارم در خصوص بالا بردن امنیت دوچرخه سواران در پیست اقدام لازم معمول نمایند.سپاسگزار و قدردان تلاش شما هستیم.

    همچنین از مسیولین سازمان تقاضا دارد نسبت به ترمیم مسیر پیست اقدام مقتضی معمول فرمایند.

  2. سلام، لطفا در خصوص چگونگی همکاری افتخاری با پلیس اطلاعات بیشتر ارایه بفرمایید