• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نمایشگاه شبی خون تا شبیخون درکیش افتتاح شد

  • کد خبر : 114
  • 03 مهر 1394 - 12:23

نمایشگاه ‘ شبی خون تا شبیخون ‘ به مناسبت هفته دفاع مقدس در جنب مرکز همایش های بین المللی کیش در محوطه پارک ماهیگیر افتتاح شد .      این نمایشگاه همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس پنجشنبه شب با حضور علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه ازاد کیش و جمعی از فرماندهان نظامی […]

نمایشگاه ‘ شبی خون تا شبیخون ‘ به مناسبت هفته دفاع مقدس در جنب مرکز همایش های بین المللی کیش در محوطه پارک ماهیگیر افتتاح شد .

     این نمایشگاه همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس پنجشنبه شب با حضور علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه ازاد کیش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران و مسوولان منطقه در جزیره کیش افتتاح شد .
در این نمایشگاه بخش هایی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ، سنگر رزمندگان ، اتاق جنگ ، میادین مین گذاری شده ، سلاح ها و تجهیزات بکارگرفته شده در جنگ همچون ضد هوایی ، مین های ضد تانک و ضد نفر به نمایش گذاشته شده است .
همچنین تصاویری از شهدای جنگ تحمیلی ، فرماندهان شهید ، نقشه های مناطق عملیاتی همچون کربلای پنج ، طریق القدس ، والفجر مقدماتی و طریق القدس، مزار شهدای گمنام در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .
در بخش دیگری از نمایشگاه تاریخچه ای از وهابیت و شکل گیری آن ، تبعات منفی گرایی ، هشدارهای سایبری پلیس فتا برای کودکان و نوجوانان ،مولفه های کار جهادی ،تفاوت های جنگ نرم و سخت و همچنین تاکتیک های جنگ نرم در قالب پوستر به معرض نمایش گذاشته شده است .
ارائه محصولات فرهنگی ، نمایشگاه کتاب و ارائه نقاشی و خوشنویسی توسط هنرمندان بخش دیگری از این نمایشگاه است .
این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی ، سپاه و بسیج به مدت یک هفته از ساعت ۱۹ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=114
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.