• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فشار اقتصادی، جنگ روانی و آشوب‌سازی سه محور دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 11393
  • 01 تیر 1397 - 16:28
فشار اقتصادی، جنگ روانی و آشوب‌سازی سه محور دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی است

امام جمعه جزیره کیش گفت: نقشه دشمن در مقطع فعلی برای مقابله با جمهوری اسلامی بر سه محور مهم فشار اقتصادی، جنگ و فشار روانی و آشوب‌سازی و فشار عملی متمرکز است.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه جزیره کیش با عنوان اینکه شناخت دشمن، نقشه‌ها و برنامه‌هایش یکی از مهمترین محورهای بصیرب سیاسی و اجتماعی است، گفت: امروز آگاهی از برنامه های دشمن برای مردم یک ضرورت است و مسئولان و سران کشور نیز باید دشمن را خوب بشناسند تا اینکه ان‌شالله برنامه‌های متقابلی متناسب با نقشه دشمن داشته باشند، اگر اهداف و برنامه‌های دشمن را نشناسیم ممکن است که ناخود‌آگاه در زمین دشمن قرار بگیریم و برای آنها کار کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد رحلت امام(ره)، گفت: نقشه دشمن در مقطع فعلی برای مقابله با جمهوری اسلامی بر سه محور مهم فشار اقتصادی، جنگ روانی و آشوب‌سازی یا فشار عملی متمرکز است.

حسن زاده با اشاره به محور اول برنامه دشمن یعنی فشار اقتصادی، گفت: برای اینکه ملت را در تنگنای اقتصادی قرار بدهند از سال‌های قبل این حرکت آغاز شده است که وضع تحریم‌ها در همین راستا است، جلوگیری از همکاری اقتصادی کشورها با ایران نیز از دیگر نشانه‌های ایجاد فشار اقتصادی است و دشمن مجدانه تصمیم گرفته است که در حوزه اقتصاد با ملت ایران بجنگد و اصلی‌ترین هدف دشمن در این جنگ این است که ملت ایران را از انقلاب جدا کند، اما دشمنان، نه ملت ایران را شناخته‌اند و نه نظام اسلامی را و به فضل الهی و با تلاش مسئولان و همت مردم، دشمنان نظام اسلامی در این بخش از طراحی خود قطعاً شکست خواهند خورد و این نویدی است که اسلام و رهبری داده است.

وی در ادامه به اشاره به محور دوم نقشه دشمن و ایجاد فشار روانی علیه ملت ایران افزود: جنگ روانی بحث بسیار مهم و پیچیده‌ای است و باید مواظب بود که در دام این جنگ روانی قرار نگیریم، دشمنان سعی دارند مردم نقاط قوت نظام را نه‌تنها درک نکنند بلکه آنها را به نقاط ضعف تبدیل کنند و این خطر بزرگی است.

خطیب جمعه کیش در ادامه به پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه فناوری هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: این یکی از نقاط قوت و افتخار آمیزترین نقطه علمی و دانشی کشور است، در این زمینه به درجه بسیار خوبی رسیده‌ایم ولی دشمن تلاش می‌کند که این نقطه قوت را به ضعف تبدیل کند و مردم را به آن بدبین کند.

حجت الاسلام حسن‌زاده با اشاره به آشوب سازی به‌عنوان سومین نقشه دشمن افزود: دشمن به‌دنبال آشوب سازی است که نمونه آنرا در دیماه سال گذشته دیدیم که با هوشیاری مردم به‌سرعت حل شد، ولی دشمن دست برنمی‌دارد و در تلاش هست که مطالبات به‌حق و اعتراضات صنفی مردم را در جهت منافع سیاسی خود برعلیه نظام اسلامی استفاده کند، باید هوشیار بود و در دام آشوب سازی دشمن قرار نگیریم.

امام جمعه کیش سالروز تخریب بقاع متبرک بقیع را حادثه‌ای دلخراش در تاریخ شیعه نامید و افزود: این حادثه سندی بر مظلومیت شیعه است توسط فرقه انحرافی و افراطی وهابیت انجام شد.

وی در پایان با تبریک روز و هفته قوه قضائیه و عدالت گفت: مهمترین وظیفه قوه قضائیه که مردم از آنها انتظار دارند بحث عدالت‌خواهی و عدالت‌ورزی است، در واقع اجرای عدالت قاطع، فراگیر و امیدوار کننده و آن عدالتی که افراد ضعیف در مقابل افراد مقتدر در برابر قانون یکسان باشند چیزی است که مردم از این نهاد انتظار دارند که قطعاً هم اینچنین است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11393
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انصافا امام جمعه پاکی داریم