• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سارق موتور شارژی در کیش دستگیر شد

  • کد خبر : 11333
  • 27 خرداد 1397 - 19:25
سارق موتور شارژی در کیش دستگیر شد

سرپرست کلانتری ۱۲ فجر کیش از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای موتور سیکلت شارژی در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، ستواندوم محمد حسین احمدی با اعلام این خبر گفت: در پی وصول چند فقره پرونده سرقت در یک ماه گذشته مراتب به طور ویژه با حساسیت تمام در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه سارق یا سارقان هیچگونه ردپایی از خود به جای نمی گذاشتند تحقیقات محسوس و نا محسوس جهت شناسایی سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه به طور مستمر و بدون وقفه ادامه داشت.

احمدی گفت : ماموران تجسس پس از انجام تحقیقات تخصصی یکی از سارقان حرفه ای را به همراه موتور سرقتی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی همراه با اموال سرقتی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ستواندوم احمدی تصریح کرد: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و بررسی های همه جانبه، بیش از سه فقره سرقت کشف و تعدادی از لوازم سرقتی و همچنین لوازم نقاشی و برچسب به جهت تغییر شکل ظاهری موتور از این فرد کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرپرست کلانتری ۱۲ فجر کیش خاطرنشان کرد: کارکنان پرتلاش این کلانتری تمام توان خود را در جهت امنیت کیشوندان و مسافران و گردشگران بکاربسته اند و از مردم فهیم کیش درخواست داریم، نکات اولیه پیشگیری از وقوع جرائم را رعایت کنند، تا احساس امنیت کماکان در جزیره زیبای کیش برقرار باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11333
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.