• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

شو‌آف‌های هزینه بردار عاملی برای عقبگرد از نقطه عطف

  • کد خبر : 11328
  • 27 خرداد 1397 - 11:57
شو‌آف‌های هزینه بردار عاملی برای عقبگرد از نقطه عطف

شو‌آف‌های تبلیغاتی و شعارهای توخالی نه‌تنها نمی‌تواند نقطه عطف حقیقی در هیچ زمینه‌ای باشد، بلکه آغازی برای عقب گرد و زوال حرکت‌های صورت گرفته خواهد بود که در صورت تداوم به سوراخی برای حیف و میل بیت‌المال تبدیل خواهد شد.

جزیره کیش با داشتن پتانسیل‌های بالای ورزشی، نه در شعار بلکه در عمل می‌تواند دستاوردهای مثبت اقتصادی را به‌همراه داشته باشد که این امر همت واقعی مسئولان را می‌طلبد و اگر تا دیروز واژه “پایلوت” را برای حرکت‌های احتمالی و یا کارهای انجام شده در زمینه‌های مختلف برای جزیره کیش زیاد می‌شنیدیم، امروز این واژه جای خود را به “تحول” داده است که در محافل عمومی و خصوصی به‌وفور شنیده می‌شود و امید است روزی این واژه‌ها به حقیقت بپیوندند.
بعد از ورود انصاری لاری به سازمان منطقه آزاد کیش تغییرات گسترده‌ای در بدنه این سازمان و مجموعه‌‌های تابعه صورت گرفت که ورزش کیش هم از آن مثتثنی نبود و از جمله آن ایجاد تغییر در نفرات و ساختار ورزش کیش بود.
این تغییرات ابتدا با ایجاد یک شورای عالی ورزشی به محوریت بهرام افشارزاده مدیر پیشین باشگاه استقلال آغاز شد. افشارزاده ۷۵ ساله که در سال‌های نه‌چندان دور هدایت ورزش کیش را هم بر عهده داشته است و به‌زعم برخی در آن دوره تغییرات مثبت فراوانی در این زمینه رخ داده بود، با عنوان عضو شورای عالی ورزش، در قامت رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم شروع به فعالیت ‌کرد، اما به‌نظر می‌رسید که دیگر آن مرد ایده‌آل برای ورزش کیش نیست و شاید همین امر باعث اضافه شدن نیروهای جوان‌تر به ترکیب ورزش کیش و قرار گرفتن او به‌عنوان مشاور ورزشی آقای مدیرعامل شده است.
در ادامه روند این تغییرات و با ایجاد موسسه مجزای ورزش و تفریحات سالم کیش، محمود افشاردوست دبیر پیشین فدراسیون والیبال به‌عنوان مدیرعامل و فرشاد کوشا به‌عنوان رئیس هیئت مدیره این موسسه انتخاب شدند و امیر عرب مدیر اجرایی پیشین باشگاه استقلال تهران در زمان مدیریت افشارزاده نیز عهده‌دار ریاست هیئت فوتبال کیش شد.
در واقع ترکیب اصلی ورزش کیش را چهار نفر نام برده تشکیل می‌دهند، ترکیبی که بر روی کاغذ و به نسبت، قوی‌تر از ترکیب پیشین ورزش کیش است اما در میدان عمل یکی از خطاهای خود را یکشنبه هفته گذشته مرتکب شد و مراسمی برگزار شد که از دید مخاطب به شو‌آف یا خودنمایی برای افرادی خاص بیشتر شبیه بود و بیم آن می‌رود با تکرار خطاهای اینچنینی، تیم جدید ورزشی کیش به حاشیه برود و از نقطه به اصطلاح عطف حرکت رو به جلوی خود، به عقب برگردد. حرکتی که گلایه‌هایی را به‌دنبال داشت و ابهامات و سوالات فراوانی را در ذهن مخاطبان برجای گذاشت.
در روز یکشنبه و در مراسمی که با عنوان تقدیر از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره کیش و با حضور پیشکسوتان ورزش و هنر و خبرنگاران ورزشی در جزیره کیش برگزار شد، علاوه بر حضور مسئولان جزیره کیش، شراره رخام، گلنار بایبوردی، مهرداد میناوند، پرویز برومند، داریوش ارجمند، حسن روشن، حمید استیلی، محمد پنجعلی، خواهران منصوریان، فرشاد پیوس، حاج رضایی، هادی ساعی و… حضور داشتند که در پایان از مدعویین و چند ورزشکار جزیره کیش تجلیل شد.
وضعیت اقتصادی کشور و افزایش حساسیت‌ها نسبت به نحوه خرج بودجه دولت، این روزها نقل رسانه‌ها شده است به‌نحوی که حتی برخی نمایندگان مجلس که قرار بود دیدارهای جام جهانی را در روسیه از نزدیک ببینند را مجبور به لغو این سفر کرد، در این راستا باید از مسئولان برگزار کننده مراسم تقدیر از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره کیش پرسید که فلسفه اصلی برگزاری چنین مراسمی چه بود، دعوت شدگان به این مراسم برچه اساسی انتخاب شده بودند، به چه دلیل از آنها تجلیل شد، چه میزان هزینه‌ برای آن صرف شد و این میزان هزینه کرد چه سود و فایده‌ای برای ورزش کیش داشته است؟
گرچه گفته شده با این کار روحیه ورزشکاران کیش بالا می‌رود که خود جای بحث فراوان دارد، اما با این دلایل و بهانه‌های من در‌آوردی و غیرقابل قبول می‌توان هر روز یک جلسه با بودجه بیت‌المال برگزار کرد و از شخصیت‌های دعوت شده نیز تجلیل به‌عمل آورد.
امید است مسئولان با تدبیر بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر اقدام به برگزاری چنین مراسماتی نمایند و حواسمان باشد که یک شبه و با لبخند چند سلبریتی، داشته‌هایمان را از دست ندهیم.

مرتضی رضائی مدیرمسئول پایگاه خبری کیشوند نیوز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11328
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. شما زیاد سخت نگیر

  2. تاسف باید خورد برای چنین مدیرانی

  3. از هیچ یک از رسانه های داخلی جزیره تجلیل بعمل نیامد ..فقط اونایی که از تهران برای تبلیغ آورده بودن