• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

۸۱۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی/ کیشوندان تخلفات بهداشتی را گزارش دهند

  • کد خبر : 11257
  • 22 خرداد 1397 - 13:30
۸۱۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی/ کیشوندان تخلفات بهداشتی را گزارش دهند

خلیل علیرضایی زاده کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از ۸۱۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کیش در اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش، با اعلام این خبر افزود ۸۱۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و عرضه مواد غذائی و اماکن عمومی و بازدید از غرفه های آرایشی و بهداشتی، ۳۰ مورد نمونه برداری از  مواد غذایی، ۱۴ مورد نمونه برداری از نان، صدور ۸۴۸ کارت تندرستی، ۱۷ مورد بازدید از مدارس و مهدهای کودک، صدور ۷۱ صلاحیت بهداشتی از فعالیت های بهداشت محیط در اردیبهشت ماه بوده است.

خلیل علیرضایی زاده افزود: این واحد در حوزه آب نیز با انجام ۴۱ مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی، توانست رسالت بهداشتی خود را در زمنیه امنیت و بهداشت آب برای شهروندان و میهمانان به انجام رساند.

علیرضایی زاده تاکید کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی ۷ مورد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی در پایان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات واصله به این واحد نیز به ۵ مورد رسیدگی شد.

علیرضایی با تاکید بر اینکه نظارت کارشناسان بهداشتی در راستای حفظ سلامت عمومی با توجه به گرمای هوا تشدید می شود از شهروندان خواست تا علاوه بر توجه به توصیه های کارشناسان بهداشتی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در هنگام خرید و تهیه مواد غذایی از جمله رعایت نکردن بهداشت فردی، نظافت و بهداشت محیط، نگهداری و فروش مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته و موارد مشابه از طریق سامانه شکایات مردمی ۱۹۰ و شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۲۳۳۱۱ مسئولان مرکز را مطلع کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11257
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.