• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دعوت سازمان منطقه آزاد کیش از مردم این جزیره برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 11163
  • 17 خرداد 1397 - 14:35
دعوت سازمان منطقه آزاد کیش از مردم این جزیره برای حضور در راهپیمایی روز قدس

سازمان منطقه آزاد کیش با صدور اطلاعیه‌ای، از مردم خداجوی و همیشه در صحنه جزیره کیش برای حضور در راهپیمایی روز قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) دعوت به عمل آورد.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این اطلاعیه آمده است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز قدس ثبت شده است و به همین مناسبت مسلمانان پاکدل جهان به تأسی از ملت بزرگ ایران در خروشی همانند یکصدا مخالفت خود را با اشغال نخستین قبله اسلام توسط دولت صهیونیستی اسرائیل اعلام می‌دارند و برای آزاد سازی قدس عزیز و رهایی ملت فلسطین فریاد خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

مردم انقلابی و مومن جزیره کیش نیز همانند سایر هموطنان و آزادگان جهان در این روز عزیز راهپیمایی کرده و همبستگی خود را برای به ثمر رسیدن تلاش‌های مردم فلسطین و ملت‌های مسلمان در مسیر رهایی این قبله‌گاه اسلامی و شریف اعلام می‌دارند.

سازمان منطقه آزاد کیش نیز همانند سال‌های گذشته ضمن انزجار از عملکرد تروریستی رژیم صهیونیستی در راندن مسلمانان از سرزمین‌های مقدس خود و هم‌ پیمانی استکبار جهانی با این دولت متخاصم، مردم آزاده و مسلمان جزیره زیبای کیش را برای حضور هرچه پر شورتر در این راهپیمایی ضد صهیونیستی و نژادپرستی دعوت می‌نماید.

زمان : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ – ساعت ۱۱:۴۵

مسیر : روبروی پردیس بین المللی دانشگاه تهران در جزیره کیش تا مصلی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11163
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.