• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

قهرمانی مشکی‌پوشان در رقابت‌های مینی‌بسکتبال جام رمضان/ آغاز مسابقات نونهالان + تصاویر

  • کد خبر : 11105
  • 12 خرداد 1397 - 2:43
قهرمانی مشکی‌پوشان در رقابت‌های مینی‌بسکتبال جام رمضان/ آغاز مسابقات نونهالان + تصاویر

مسابقات مینی بسکتبال جام رمضان جزیره کیش با حضور ۴ تیم اتحاد، عقاب، مشکی پوشان و کهکشانی‌ها به‌صورت دوره‌ای و در حضور والدین بازیکنان و مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد و تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش کیشوند نیوز، مرحله اول این مسابقات سه شنبه ۱ خرداد آغاز شد و در بازی نخست دو تیم مشکی‌پوشان و اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم مشکی‌پوشان با نتیجه ٢۴ به ١۴ از سد تیم اتحاد گذشت.

در بازی دوم و در یک دیدار حساس و نزدیک دو تیم عقاب و کهکشانی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان و در وقت اضافه این تیم کهکشانی‌ها بود که موفق شد با نتیجه ٢۶ بر ٢٠ از سد تیم عقاب ها بگذرد.

دومین روز این مسابقات با انجام دو دیدار در روز پنجشنبه ۳ خرداد برگزار شد، در دیدار اول دو تیم عقاب و اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری حساس و نزدیک که برنده آن در وقت اضافه سوم مشخص شد. در این بازی پایاپای تیم اتحاد موفق شد با نتیجه ٣٠ بر ٢٨ از سد تیم عقاب بگذرد.

در دیدار دوم دو تیم برنده روز نخست این دوره از مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم کهکشانی‌ها بود که با ارائه یک بازی زیبا و منطقی با نتیجه ٢٠ بر ١۴ از سد تیم خوب مشکی پوشان بگذرد.

روز پایانی مسابقات مینی‌بسکتبال جام ماه مبارک رمضان با انجام دو بازی حساس، نزدیک و تماشایی و با حضور تعداد زیادی از خانواده‌ها در سالن چند منظوره المپیک، در روز یکشنبه مورخ ۶ خرداد برگزار شد.

در بازی نخست دو تیم اتحاد و کهکشانی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم اتحاد بود که موفق شد با نتیجه ١٨ بر ١٢ از سد تیم قدرتمند کهکشانی‌ها بگذرد.

سپس در بازی دوم که نتیجه این بازی در تعیین تیم‌های اول تا سوم این مسابقات بسیار تأثیرگذار بود و به لحاظ حساسیت دست کمی از فینال نداشت، دو تیم عقاب و مشکی‌پوشان به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم مشکی پوشان بود که در یک جدال سخت و نفس‌گیر، با نتیجه ١٨ بر ١۶ از سد تیم پرتلاش عقاب بگذرد .

در نهایت با توجه به اینکه سه تیم از امتیاز مساوی برخوردار شدند، بر اساس قانون تفاضل گل، گل شماری بین سه تیم صورت پذیرفت که و بر این اساس تیم‌های اول تا سوم مشخص شدند:

تیم مشکی‌پوشان مقام اول

تیم کهکشانی‌ها مقام دوم

تیم اتحاد مقام سوم

** رقابت های بسکتبال نونهالان جام رمضان

به همت هیئت بسکتبال کیش، جام ماه مبارک رمضان در رده نونهالان با حضور ۴ تیم میکامال، پارسیان، ستارگان و عقاب های سیاه، از روز پنجشنبه ۱۰ خرداد در محل سالن چند منظوره مجموعه المپیک کیش آغاز گردید.

در روز نخست این مسابقات دو تیم میکامال و ستارگان در یک دیدار نفس گیر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میکامال بود که موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و هماهنگ با حساب ۵٣ بر ۴۴ از سد تیم خوب ستارگان بگذرد.

شایان ذکر است که لباس تیم های شرکت کننده با مساعدت رئیس محترم هیئت بسکتبال تهیه گردید و برای انجام این مسابقات در اختیار باریکنان قرار داده شد.

ادامه این مسابقات در روز یکشنبه با انجام دو دیدار از ساعت ١٧ در سالن چند منظوره مجموعه المپیک کیش برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11105
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.