• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

بازدید گروهی از نمایندگان مجلس از جزیره کیش + تصاویر

  • کد خبر : 1110
  • 01 آبان 1395 - 13:06
بازدید گروهی از نمایندگان مجلس از جزیره کیش + تصاویر

نمایندگان و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات ، برنامه و بودجه، امنیت ملی و سیاست خارجی و اقتصادی از آن دیدن کردند. به گزارش کیشوند نیوز، بندرگاه، اسکله شرقی، تصفیه خانه فاضلاب، پایانه فرودگاه، کلبه هور، مجموعه تفریحی و گردشگری هتل ترنج و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از طرح هایی بود که […]

نمایندگان و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات ، برنامه و بودجه، امنیت ملی و سیاست خارجی و اقتصادی از آن دیدن کردند.

به گزارش کیشوند نیوز، بندرگاه، اسکله شرقی، تصفیه خانه فاضلاب، پایانه فرودگاه، کلبه هور، مجموعه تفریحی و گردشگری هتل ترنج و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از طرح هایی بود که نمایندگان و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات ، برنامه و بودجه، امنیت ملی و سیاست خارجی و اقتصادی از آن دیدن کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جریان سفر به کیش از بخش های مختلف هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی بازدید کردند.

این نمایشگاه که از ۲۷ مهر ماه فعالیت خود را با حضور ۱۱۰ شرکت خارجی و ۲۶۰ شرکت داخلی و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های این حوزه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد، روز جمعه (۳۰ مهر ماه) به کار خود داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده گرمی پس از بازدید از طرح های مختلف به رشد و توسعه موفقیت آمیز کیش اشاره و پیشنهاد کرد که سایر مناطق آزاد از تجربه های موفق بدست آمده برای توسعه خود استفاده کنند.

سید حمایت میرزاده تاکید کرد : باید کیش را به عنوان نمونه موفق در بحث درآمدزایی و اشتغالزایی بدون بهره گرفتن از بودجه دولتی معرفی کرد .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز توسعه زیر ساخت ها در کیش به ویژه در اسکله و فرودگاه را خوب ارزیابی کرد و افزود : بنادر مناطق آزاد محل خوبی برای توسعه کشور به شمار می روند.

جبار کوچکی نژاد به اهمیت مناطق آزاد در رشد ارز آوری اشاره کرد و گفت: این مناطق می توانند در بخش های ارز آوری موثر عمل کنند .

اختصاص یارانه برای گردشگری و سفر ، کاهش قیمت تمام شده سفر ، ارائه یارانه به صنایع گردشگری چون هتل و تخصصی شدن مناطق آزاد از موضوعات پیشنهادی کوچک نژاد در جریان این بازدید بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز اقدامات زیر ساختی در بخش بیمارستان، اسکله و تصفیه خانه فاضلاب در جزیره کیش را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوب است مخالفان توسعه مناطق آزاد از کیش دیدن کنند.

محسن بیگلری تصریح کرد : اگر مناطقی همچون جزیره کیش را در مناطق آزاد جدید داشته باشیم، شاهد کاهش خروج ارز از کشور خواهیم بود.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کیش شرایط لازم برای رشد و توسعه فراهم است افزود : کیش در مسیر صحیح توسعه قرار دارد .

محمدرضا خبازی روند ساخت ترمینال جدید فرودگاه در جزیره را مثبت عنوان کرد و گفت : کیش با وجود شرایط موجود بیشتر به سمت جذب گردشگر روی آورده و توانسته یک هاب منطقه ای موفق در این زمینه باشد.

احمد بخشایش اردستانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز رشد و توسعه کیش در بخش های عمرانی و گردشگری را قابل توجه خواند و گفت : به رغم اینکه کیش گستره جغرافیایی بالایی ندارد اما توسعه خوبی را پشت سر گذاشته است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1110
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.