• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

حوادث اتفاقی حج یا توطئه صهیونیسمی، وهابی، داعشی

  • کد خبر : 111
  • 03 مهر 1394 - 1:01

بعد از حدود یک هفته از حادثه تلخ سقوط جرثقیل در مسجد الحرام که منجر به کشته شدن ۱۱۱ نفر از حجاج شده بود، این‌بار در صحرای (( منا )) که در ۵ کیلومتری مکه مکرمه قرار دارد، حادثه‌ای اتفاق افتاد که شنیدن آن دل هر مسلمان و انسان نوع‌دوستی را به درد می‌آورد. حجاج […]

بعد از حدود یک هفته از حادثه تلخ سقوط جرثقیل در مسجد الحرام که منجر به کشته شدن ۱۱۱ نفر از حجاج شده بود، این‌بار در صحرای (( منا )) که در ۵ کیلومتری مکه مکرمه قرار دارد، حادثه‌ای اتفاق افتاد که شنیدن آن دل هر مسلمان و انسان نوع‌دوستی را به درد می‌آورد.

حجاج که در پی انجام مناسک حج خود در حال رفتن به انجام عمل رمی جمرات در صحرای منا بودند ناگهان با ازدحام جمعیت مواجه می‌شوند و بر اثر خفگی ناشی از فشار جمعیت جان خود را از دست می‌دهند. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که مأموران سعودی، یک مسیر رمی جمرات را بدون هماهنگی بستند و زائران در چهار نقطه باهم برخورد کردند که نتیجه آن جان باختن بیش از ۲۰۰۰ نفر و زخمی شدن بیش از ۲۵۰۰ نفر از حجاج می‌باشد و فاجعه‌ای عظیم را رقم می‌زند.

مدتی بعد از حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام که گفته می‌شد بر اثر باد و طوفان واژگون شده است، اخبار ضد و نقیضی به گوش رسید که جرثقیل منصوب به شرکت بن لادن می‌باشد. نکته قابل تأمل اینکه مقارن بودن این حادثه با روز یازده سپتامبر، عمدی بودن این حادثه را تا حدودی ملموس می‌کند.

بعد از حادثه  سقوط جرثقیل دو حادثه مشکوک دیگر نیز بوقوع پیوست که اولی محبوس شدن حدود ۲۰۰ نفر از حجاج بدلیل خرابی درهای قطار در مکه مکرمه بود که باعث خفگی و بیهوشی آنها شد. دیگری حادثه آتش‌سوزی هتل حجاج در مکه بود که این حادثه منجر به زخمی شدن تعدادی از آنها و تخلیه ۱۵۰۰ نفر از حاجیان شد.

با توجه به حوادث عجیب بوقوع پیوسته در سفر حج امسال، نمی‌توان حادثه‌ی جان باختن حجاج در اثر ازدحام جمعیت را اتفاقی و ناشی از یک امر طبیعی دانست که با توجه به پیشینه سیاه آل سعود و و نفوذ گروهک صهیونیسمی داعش در منطقه، گمان این می‌رود که این حادثه از قبل برنامه‌ریزی شده باشد. گرچه شنیده می‌شود که بسته شدن یکی از مسیرهای رمی جمرات نیز به‌خاطر حضور کاروان «سلمان بن عبدالعزیز» جانشین ولی‌عهد سعودی، پسر شاه و وزیر دفاع در مرکز منا بوده است.

در نهایت چه ابله‌اند آنهایی که با بروز چنین حوادثی شروع به زدن زخم زبان به امت اسلامی و بازماندگان این حادثه می‌کنند و بجای اعلام انزجار از حکومت نالایق و وهابی آل سعود، به مقدسات اسلامی توهین می‌کنند و در واقع می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و بعضی از آنها هم بجای حل مسئله، می‌خواهند صورت سوال را به میل خود تغییر دهند.

منبع: کیشوند نیوز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=111
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.