• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نایب قهرمانی اسکواش باز نماینده کیش در رقابت های جام “موسسه محلاتی”

  • کد خبر : 1106
  • 30 مهر 1395 - 15:06
نایب قهرمانی اسکواش باز نماینده کیش در رقابت های جام “موسسه محلاتی”

مسابقات کلوز ستلایت اسکواش با عنوان جام موسسه محلاتی پس از چهار روز رقابت با نایب قهرمانی سهیل شاملی در گرگان به پایان رسید. به گزارش کیشوند نیوز، مسابقات کلوز ستلایت اسکواش به مناسبت هفته تربیت بدنی و اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان گلستان با عنوان جام «موسسه محلاتی» که از صبح سه شنبه در خانه […]

مسابقات کلوز ستلایت اسکواش با عنوان جام موسسه محلاتی پس از چهار روز رقابت با نایب قهرمانی سهیل شاملی در گرگان به پایان رسید.

به گزارش کیشوند نیوز، مسابقات کلوز ستلایت اسکواش به مناسبت هفته تربیت بدنی و اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان گلستان با عنوان جام «موسسه محلاتی» که از صبح سه شنبه در خانه اسکواش گرگان آغاز شده بود، بعدازظهر امروز (جمعه) با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در بازی پایانی، سمیع الله قاصدآبادی از گلستان که با پیروزی بر عرفان جمشیدی از تهران به فینال رسیده بود به مصاف سهیل شاملی از جزیره کیش رفت. شاملی به علت آسیب دیدگی حریف یزدی در بازی نیمه نهایی توانست جواز حضور در بازی پایانی را به دست آورد.

در پایان یک بازی مهیج و نفس گیر، قاصدآبادی با نتیجه سه بر یک موفق شد حریف سختکوش خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

قاصدآبادی ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیاز ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۶ به سود خود رقم زد و ست سوم با حساب ۱۱ بر ۹ به سود شاملی به پایان رسید.

عرفان جمشیدی و محمدحسین جعفری نیز به طور مشترک عنوان سومی را به دست آوردند.

در این مسابقات ۳۱ اسکواش باز استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان، یزد، گلستان و جزیره کیش در دو جدول مقدماتی و اصلی با هم رقابت کردند.

این مسابقات با جایزه ۱۰۰۰ دلاری، دارای رنکینگ بین المللی بوده و همه ساله به میزبانی یکی از شهرهای کشور برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1106
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.