• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آب‌های جنوب کشور را برای مجرمان نا امن می‌کنیم

  • کد خبر : 1104
  • 30 مهر 1395 - 14:57
آب‌های جنوب کشور را برای مجرمان نا امن می‌کنیم

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش: به هیچ عنوان آب های سرزمینی حوزه استحفاظی کیش نباید برای متخلفین و مجرمان امن باشد. سرهنگ “رحیم جهانبخش” در حاشیه بازدید از ناوگروه شناوری پاسگاه مرزی دریایی هندورابی گفت: غایت و هدف نهایی تشکیل فرماندهی مرزبانی و دریابانی در استان های مرزی کشور، تامین امنیت پایدار مرزهای نظام […]

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش: به هیچ عنوان آب های سرزمینی حوزه استحفاظی کیش نباید برای متخلفین و مجرمان امن باشد.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” در حاشیه بازدید از ناوگروه شناوری پاسگاه مرزی دریایی هندورابی گفت: غایت و هدف نهایی تشکیل فرماندهی مرزبانی و دریابانی در استان های مرزی کشور، تامین امنیت پایدار مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرماندهی مرزبانی سازمانی است که هر مامور آن در هر نقطه از کشور به مثابه یک یگان عمل می کند، گفت: تک تک مرزبانان در سرتاسر نوار مرزی همانند دژهای مستحکم از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند.

وی با اشاره به وظایف مرزبانی و انسان محور بودن این نهاد، گفت: حفظ و کنترل از مرز و علائم مرزی، استیفای حقوق دولت و مرزنشینان و اجرای قراردادها و پروتکل های مرزی از وظایف قانونی فرماندهی مرزبانی و دریابانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است لذا در این مسیر بایستی معاونت آموزش و عملیات آمادگی لازم را در کارکنان برای اجرای ماموریت ها فراهم آورد.

سرهنگ جهانبخش بر امر آموزش و اجرای طرح های عملیاتی در آب های سرزمینی و برنامه ریزی هدفمند تاکید کرد و گفت: به هیچ عنوان آب های سرزمینی حوزه استحفاظی کیش نباید برای متخلفین و مجرمان امن باشد، این وظیفه دریابانان است که با حضور مقتدرانه خود در راستای تامین نظم و امنیت کوشا باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1104
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.