• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کشف ۱۰ هزار عدد قرص متادون در ورودی بندرگاه

  • کد خبر : 10962
  • 05 خرداد 1397 - 7:17
کشف ۱۰ هزار عدد قرص متادون در ورودی بندرگاه

جانشین پایگاه دریابانی کیش در گفتگویی با خبرنگار ما از کشف ۱۰ هزا عدد قرص متادون ۴۰ میلی گرمی در ورودی بندرگاه کیش خبر داد.

سرهنگ علی اصغر جمالی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: کارکنان پاسگاه بندرگاه کیش در حین چک و کنترل بار همراه مسافران ورودی از فرد جوانی به هویت معلوم تعداد ۱۰ هزار عدد قرص متادون ۴۰ میلی که در ساک همراه خود جاسازی نموده بود کشف و ضبط کردند.

سرهنگ جمالی در خصوص جزئیات این کشف و دستگیری گفت: یکی از مسافران بدون داشتن مجوز پزشکی تلاش داشت این تعداد قرص را وارد جزیره کیش کند که با تلاش ماموران نیروی انتظامی و پاسگاه دریابانی شناسایی و قرص ها کشف شد.

وی با بیان اینکه قرص متادون یکی از مخدرهای مصنوعی است،گفت: از قرص متادون برای کنترل و مهار کردن اعتیاد استفاده می‌شود و عوارض قرص متادون در صورت مصرف زیاد آشکار می‌شود.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: متادون یکی از داروهایی است که برای کنترل کردن اعتیاد از آن استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات مصرف همین دارو هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا کرده و مصرف کنندگان به آن اعتیاد پیدا می‌کنند. متادون که معمولا به صورت قرص عرضه می‌شود مسکنی است که دردهای ناشی از مصرف مواد مخدر را تسکین می‌دهد.

جانشین پایگاه دریابانی کیش در پایان تاکید کرد که ماموران پاسگاه بندرگاه با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که عده ای با توزیع و ورود موادمخدر به کیش فضای پاک جزیره را آلوده کنند.

گفتنی است، متهم به همراه اقلام و داروهای غیرمجاز کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10962
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.