• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

معرفی برنامه های صداوسیمای مرکز کیش در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 10705
  • 22 اردیبهشت 1397 - 14:42
معرفی برنامه های صداوسیمای مرکز کیش در ماه مبارک رمضان

ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ماه مبارک رمضان صداوسیمای مرکز کیش معرفی شدند.

زمان و روز ویژه برنامه های رمضانی صداوسیمای مرکز کیش به شرح زیر اعلام می شود:

  • برنامه تلویزیونی « ماه مهربون» ویژه افطار ماه مبارک رمضان:

برنامه تلویزیونی « ماه مهربون » ویژه افطار ماه مبارک رمضان، ۳۰ برنامه ۴۵دقیقه ای است که هر روز از ساعت ۱۹، با موضوعات متناسب با ماه مبارک رمضان، معارفی، اجتماعی و فرهنگی از سیمای کیش پخش خواهد شد.
آیتم هایی از جمله پخش حدیث رمضان،گزارش مردمی ( از محافل قرآنی سطح جزیره، مراسم بومیان و اهالی جزیره کیش و ….)، باکس اذانگاهی (دعا،اذان، مناجات )، وله های متعدد و متنوع، سرود و کلیپ مناسب و متناسب با ایام ماه مبارک رمضان، کارشناس مذهبی، مسابقه، گزارش از سفره افطار بازار ها و…. در این برنامه در نظر گرفته شده است. تهیه کننده این برنامه علی قنواتی است .

  • برنامه تلویزیونی « نسیم سحر» ویژه سحر ماه مبارک رمضان:

برنامه تلوزیونی « نسیم سحر » ویژه سحر ماه مبارک رمضان در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای، هر روز صبح از ساعت ۴ با ساختار ترکیبی و موضوع معارف اسلامی هر روز در لحظات سحر از سیمای کیش پخش خواهد شد.
آیتم هایی  چون پخش مباحث کارشناسی، تلفن مردمی، میان برنامه، مسابقه، ادعیه، دعای سحر،اذان و مناجات، پخش نماز صبح  و…  برای این برنامه درنظر گرفته شده است. تهیه کننده و کارگردان این برنامه یزدان قاسمی است .

  • برنامه رادیویی « ضیافت الهی» ویژه افطار ماه مبارک  رمضان با ۳۰ برنامه ۱۲۰ دقیقه ای هر روز در لحظات افطار از صدای مرکز کیش پخش می شود.

این برنامه با ساختار ترکیبی نمایشی و با موضوع معارف اسلامی شامل آیتم هایی از جمله  فرازهایی از کلام گوهر بار حضرت علی (ع)، معرفی قاریان قرآن، صحیفه نور، رمضان در ایران، رمضان در شعر شاعران، بخش معارفی، مباحث کارشناسی موضوعی و احکام، گزارش از مساجد، محافل قرآنی و مذهبی، موسیقی با کلام و بی کلام ، ادعیه و مناجات، باکس اذانگاهی(نیایش ،اذان مغرب به افق کیش، نماز مغرب) تقدیم مخاطبان می شود.

  • برنامه رادیویی « برآستان جانان » ویژه سحر ماه مبارک  رمضان هر روز به مدت ۹۰ دقیقه از صدای مرکز کیش پخش می شود.

این برنامه با موضوع معارف اسلامی شامل آیتم هایی از جمله مباحث کارشناسی، گزارش مردمی از مشاغلی که در زمان سحر مشغول فعالیت هستند، پخش تلفن های مردمی ،مسابقه قرآنی، شرح و تفسیر دعای افتتاح، پخش دعای سحر،  پخش اذانگاهی(دعای روز، نیایش، اذان صبح به افق کیش، نماز صبح) با روزه داران همراه خواهد شد.

  • برنامه رادیویی « باران رحمت » ویژه لیالی قدر است که شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان یه شکل زنده به انعکاس مراسم روحانی شب های قدر می پردازد که در دو بخش استودیو و محیط بیرون از استودیو اجرا می شود.

 

  • برنامه رادیویی « از محراب تا معراج » در بخش نیمروزی رادیو کیش و به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به مدت ۱۵۰ دقیقه به صورت زنده تهیه و پخش می شود. آیتم های این برنامه شامل گزارش از مساجد، مبحث کارشناسی با موضوع اخلاق علوی، عدالت حضرت علی (ع)، بسته صوتی احادیث، فرازهایی از نصایح حضرت علی (ع)، بسته صوتی از فیلم امام علی (ع)، بسته صوتی اذانگاهی، ارتباط با گزارشگران و اماکن مقدس مراکز ، و … است.

 

  • برنامه رادیویی « روز اسلام » ویژه روز قدس است که به منظور ترغیب و تهییج و انعکاس حضور مردم جزیره کیش در راهپیمایی روز قدس به صورت زنده از رادیو کیش پخش می شود. پخش کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری، پیام های امامان جمعه، اطلاعیه های ستاد برگزاری راهپیمایی، بیانیه روز قدس، ارتباط با سایر مراکز استانی و شبکه های سراسری و … از بخش های این برنامه است.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10705
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.