• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر توسعه زیربنایی بندر چارک

  • کد خبر : 10500
  • 06 اردیبهشت 1397 - 11:21
تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر توسعه زیربنایی بندر چارک

دکتر انصاری لاری دردیدار با شهردار، امام جمعه و اعضای شورای شهرچارک با توجه به اینکه این بندر یکی از مبادی ورودی گردشگران و مسافران دریایی جزیره کیش است، بر ضرورت توسعه زیربنایی به ویژه توسعه بندری چارک تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری دردیدار با شهردار، امام جمعه و اعضای شورای شهرچارک با توجه به اینکه این بندر یکی از مبادی ورودی گردشگران و مسافران دریایی جزیره کیش است، بر ضرورت توسعه زیربنایی به ویژه توسعه بندری چارک تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مسئولان بندرچارک در تامین رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی افزود: مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به رونق گردشگری دریایی توجه خاصی دارند و به همین دلیل برای رشد و توسعه زیربنایی بندر چارک که افزایش سفرهای دریایی به جزیره کیش را به دنبال خواهد داشت از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

یادآور می شود در این دیدار محمد خدنگ شهردار و همچنین حجت الاسلام کثیر امام جمعه بندر چارک از دکترانصاری لاری و سازمان منطقه آزاد کیش برای تکمیل برخی زیربنا های بندری چارک تقدیر و تشکر کردند.

بنابر همین گزارش رییس شورای شهر چارک نیز در این دیدار گزارش کوتاهی از روند ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کرد.

لازم به ذکر است فاصله دریایی بندر چارک تا جزیره کیش حدود ۳۲ کیلومتر است . بنادر چارک، آفتاب و لنگه مبادی دریایی کیش هستند که سفرهای دریایی به جزیره در تمام ایام سال از این بنادر انجام می گیرد. سفر دریایی در این مسیرها با انوع شناورهای مسافری و شناور مخصوص حمل مسافر و خودرو انجام می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10500
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.