• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

خرید بلیت خدمات گردشگری از پیشخوان های بانک انصار

  • کد خبر : 10362
  • 25 فروردین 1397 - 23:02
خرید بلیت خدمات گردشگری از پیشخوان های بانک انصار

مدیر فناوری بانک انصار کیش از اجرایی شدن پروژه پیشخوان آی کیش خبر داد و افزود: کیشوندان و گردشگران می توانند بلیت خدمات گردشگری را از پیشخوان های بانک انصار تهیه نمایند.

به گزارش کیشوند نیوز، مهندس خدابخش با اشاره به اینکه پروژه پیشخوان آی کیش برای نوروز اجرا شد، گفت: در این پروژه کیشوندان و گردشگران می توانند بلیت خدمات گردشگری را از پیشخوان های نصب شده در تالار شهر و فرودگاه کیش بصورت آنلاین خریداری نمایند.

مدیر فناوری بانک انصار همچنین از راه اندازی سامانه جامع فروش بلیت الکترونیکی شناورهای حمل خودرو خبر داد و افزود: این طرح نیز در نوروز ۹۷ اجرایی شد و مسافرانی که قصد تردد با خودرو در بین بنادر کیش و چارک را داشتند به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان پذیرش شدند که در این پروژه در هر یک دقیقه پذیرش ۴ خودرو صورت گرفت و باعث ایجاد نظم و آرامش خاطر برای مدیران و مسافران گردید.

وی افزود: مسافران با انتخاب شناور و ساعت حرکت و همچنین ورود اطلاعات خودرو و مسافرین پذیرش شده، سفری آسوده و خاطره انگیز را با کمترین اتلاف وقت به جزیره آغاز کردند. این روند در سال های قبل برای هر خودرو بیش از ۲۵ دقیقه بود که به زیر یک دقیقه کاهش یافت.

موارد زیر را می توان از دیگر طرح های اجرا شده در پیشخوان های بانک انصار نام برد:

ساختمان و پروژه فروش بلیت الکترونیکی شناورهای مسافری در بندر چارک

با افتتاح این طرح بار مهمی از ترافیک مسافرین به ویژه در ایام نوروز در خصوص تهیه بلیت برداشته شد و با کاهش اتلاف وقت مسافران و سرعت در پاسخگویی در جهت حفظ کرامت هموطنان گرامی قدم برداشته شده است.

پذیرش اتوماتیک بیمار در بیمارستان کیش

در این پروژه که برای اولین بار در کشور صورت گرفت، بیماران با مراجعه به دستگاه های پیشخوان انصار موجود در بیمارستان کیش و با انتخاب گزینه پذیرش اتوماتیک و وارد کردن کدملی خود می توانند از خدمات بیمارستانی همچون ویزیت پزشکان عمومی، متخصص، انجام تزریقات و …. طبق تعرفه بیمه خود استفاده نمایند.

خدمات الکترونیک اپراتور تله کیش، ترخیص کالا از گمرک، فروش بلیت الکترونیک پلاژ بانوان و فروش بلیت الکترونیکی شناورهای مسافربری بندرگاه کیش از دیگر خدمات دستگاه های پیشخوان بانک انصار در جزیره کیش می باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10362
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.