• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آگهی استخدام در نیروی انتظامی و دریابانی کیش

  • کد خبر : 10332
  • 24 فروردین 1397 - 9:05
آگهی استخدام در نیروی انتظامی و دریابانی کیش

معاون نیروی انسانی فرماندهی ویژه انتظامی کیش اعلام کرد: دریابانی و نیروی انتظامی جزیره کیش برای نخستین بار به طور مستقل از افراد واجد شرایط برای تکمیل کادر انسانی خود استخدام می کند.

به گزارش کیشوند نیوز، سرهنگ بهمن ساکتی با اعلام اینکه نیروی انتظامی کیش آماده جذب علاقه مندان در این یگان است، افزود: با دریافت مجوز جذب نیرو به طور مستقل از جزیره کیش ، از امروز آمادگی داریم از جوانان علاقمند بومی و ساکن در جزیره کیش برای خدمت در نیروی انتظامی این منطقه استخدام کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون داوطلبان برای خدمت در نیروی انتظامی جزیره کیش باید به مرکز استان مراجعه و مراحل اداری را دنبال می کردند که از این پس نیروی انتظامی ویژه کیش می تواند نیروی درجه دار و افسر مورد نیاز خود را از میان ساکنان و بومیان جزیره جذب کند.

سرهنگ ساکنی تصریح کرد: جوانان علاقمند با توجه به مدارک تحصیلی خود می توانند به دفتر گزینش و استخدام نیروی انتظامی ویژه کیش واقع در کلانتری درخت سبز مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات لازم با شماره تلفن ۰۷۶۲۱۸۵۶۳۸ تماس بگیرند.

وی گفت: در مقطع درجه داری علاقمندان باید حداقل دارای مدرک دیپلم و در مقطع افسری نیز مدرک فوق دیپلم به بالا باشند.

وی افزود: همچنین شرط سنی برای داوطلبان حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۴ سال برای مقطع تحصیلی دیپلم است و میزان تحصیلات و خدمت سربازی و حضور فعال در نیروی مقاومت بسیج از شرایطی است که در افزایش حداکثر سن تاثیر گذار خواهد بود.

سرهنگ ساکنی اظهار کرد: داوطلبان پس از مراحل ابتدایی و شرکت در آزمون های اعلام شده در صورت قبولی برای گذراندن دوره های آموزشی اعزام و سپس در جزیره کیش مشغول خدمت خواهند شد.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان گفت: بانوان علاقمند به خدمت در نیروی انتظامی ویژه کیش نیز با داشتن شرایط عمومی و اختصاصی لازم به تعداد محدود پذیرفته خواهند شد.

جزیره کیش با مساحت ۹۱٫۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در ۱۸ کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10332
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.