• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از چهار لنج باری کشف شد

  • کد خبر : 10175
  • 07 فروردین 1397 - 16:03
۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از چهار لنج باری کشف شد

فرمانده پایگاه دریابانی کیش از کشف ۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف چهار فروند شناور توسط دریابانان این جزیره خبر داد.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” در گفت و گو با خبرنگار کیشوند نیوز با اشاره به حمایت از کالای ایرانی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، دریابانان کیش موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران پایگاه دریابانی کیش با اشراف اطلاعاتی در محدوده ۴ مایلی جزیره هندورابی، در عملیاتی غافلگیرانه ۴ فروند شناور که از کشور امارات به مقصد بنادر غیرتخصصی در استان بوشهر در حال حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج،۳۱۲ تن برنج،۱۶۴۵ دستگاه تلویزیون،۱۳۴۱ دستگاه کولر گازی، ۴۵ دستگاه یخچال، ۴۴۴ کارتن لوازم برقی، ۱۲۵۶ کارتن مواد غذایی، ۲۱۴ کارتن لوازم آرایشی بهداشتی، ۴۵۰ کارن پتو، ۲۱۲ حلقه لاستیک خودرو،۶ پالت باطری خودرو، ۴۶ کیسه بزرگ لباس و پارچه، لئازم موبایل ۹ کارتن، چای ۱۰۰ کارتن، ویتامین سی ۵۰۰ کارتن را کشف کردند.

وی افزود: کارشناسان گمرک ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بر آورد کردند که در این رابطه شناورهای مربوطه توقیف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: برخود قاطع با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی از اولویت های مهم پلیس کیش می باشد.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حمایت از کالای ایرانی و برخورد با قاچاق کالا، دریابانان کیش بصورت شبانه روزی در حریم آبهای استحفاظی اجازه هیچ گونه تخلف و پدیده قاچاق کالا را به متخلفان نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10175
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.