• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آزادسازی موتور شارژی‌های توقیف شده به‌مناسبت نوروز ۹۷

  • کد خبر : 10160
  • 02 فروردین 1397 - 7:14
آزادسازی موتور شارژی‌های توقیف شده به‌مناسبت نوروز ۹۷

رئیس پلیس راهور کیش گفت: بنابر دستور فرماندهی انتظامی ویژه کیش به مناسبت ایام نوروز ۹۷ موتورهای شارژی توقیف شده آزاد می شوند.

به گزارش کیشوند نیوز از کیش پرس، سرگرد بهرام ایمانی نسب رئیس پلیس راهور کیش از آزادی موتورهای شارژی متوقف شده در پارکینگ پلیس راهور خبرداد و افزود: بنابر دستور فرماندهی انتظامی ویژه کیش تمامی موتورهای شارژی توقیف شده که هم اکنون در پارکینگ پلیس هستند مشمول آزادی شده و راکبان آن ها می توانند جهت آزادی موتورهای خود اقدام کنند.

آزادی موتورهای شارژی توقیف شده به مناسبت نوروز۹۷

وی توضیح داد: بنابر دستور « سرهنگ رحیم جهانبخش» فرماندهی انتظامی ویژه کیش در راستای رفاه حال بیشتر کیشوندان در ایام نوروز راکبان موتورهای توقیف شده می توانند با در دست داشتن قfض پارکینگ و کارت ملی هر روزه از ساعت  ۸ صبح الی ۱۴ به مرکز پلیس راهور کیش روبروی بازار مرکز تجاری کیش مراجعه و مراحل قانونی ترخیص وسیله نقیله خود را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور کیش افزود: آن دسته از موتورهای شارژی که فاقد بیمه نامه شخص ثالث هستد می توانند پس از پایان تعطیلات رسمی برای دریافت بیمه نامه اقدام کنند.

وی همچنین در خصوص آن دسته از راکبان موتورهای شارژی که فاقد گواهینامه موتور سیکلت هستند نیز اظهار کرد: این افراد می توانند پس از پایان تعطیلات با مراجعه به آموزشگاه رانندگی آلاء کیش دوره های آموزشی را طی کرده و نسبت به دریافت گواهینامه مخصوص موتور سیکلت اقدام کنند.

این مقام راهور به کاربران موتورهای شارژی توصیه کرد هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند و افزود: روشن کردن چراغ های جلو و عقب وسیله نقلیه در شب، عبور از سمت راست مسیر حرکت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به طور کامل از مواردی است که به این کاربران توصیه می شود مطابق قوانین رفتار کرده و توجه جدی به آن ها داشته باشند.

اعلام مسیرهای یک طرفه در ایام نوروز

وی با تاکید بر ایجاد شرایط ایمن رانندگی برای کیشوندان و گردشگران توضیح داد: در راستای حفظ ایمنی بیشتر در هنگام تردد در خیابان ها و معابر جزیره کیش، طرح یک طرفه کردن برخی معابر از روز گذشته آغاز شده است.

ایمانی نسب اضافه کرد: در این خصوص میدان امیر کبیر به سمت ساحل مسدود شده و عزیزانی که قصد تردد از این مسیر را داشتند می توانند جهت ورود به این مسیر از دور برگردان های بلوار امیر کبیر استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به حجم ترافیک در این مسیر و عدم گنجایش میدان ساحل جهت کاستن بار ترافیکی و روان سازی این مسیر یک طرفه سازی در میدان امیر کبیر به سمت میدان ساحل صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور کیش ادامه داد: مسیر میدان آبشار به میدان ساحل نیز یک طرفه شده و فقط خودروهای عمومی و امدادی می توانند از این مسیر عبور کنند و تردد در حد فاصل میدان آبشار به میدان ساحل برای خودروهای پلاک شخصی ممنوع است.

وی با اشاره به مسدود سازی دور برگردان مقابل سازمان منطقه آزاد کیش از سمت میدان آشنا به میدان سنایی نیز افزود: کسانی که قصد استفاده از این دور برگردان را داشتند می توانند از مقابل بازار بهکیش عبور کرده و در مسیر مورد نظر قرار گیرند.

ایمانی نسب خاطر نشان کرد: این مسیر به دلیل تردد خودروهای خروجی از کیش و قرار گرفتن در لاین سرعت در هنگام استفاده از دور برگردان که می توانست حادثه خیز باشد مسدود شده است.

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه توسط کیشوندان علاوه بر تاکیدات قانونی یکی از جاذبه های گردشگری جزیره مرجانی کیش است که امید می رود میهمانان نوروزی نیز به آن توجه داشته و به طور جدی آن را رعایت کنند.

کیشوندان هر کدام به عنوان یکی از اعضای این شهر زیبا و قانونمند باید به عنوان پلیس شهر عمل کرده و از با رعایت قوانین و توصیه آن به صورت کاملا مودبانه به میهمانان و گردشگران عزیز می توانند درحفظ میراث زیبا و ارزشمند قانونمداری در جزیره مرجانی کیش کمک کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10160
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.