• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سامانه مدیریت بازرسی آسانسورها در جزیره کیش راه اندازی شد

  • کد خبر : 5471
  • 13 تیر 1396 - 11:16
سامانه مدیریت بازرسی آسانسورها در جزیره کیش راه اندازی شد

سامانه مدیریت بازرسی آسانسورها به منظور ارائه خدمات بهتر در جهت تامین منافع مراجعین برای کلیه شرکتهای نصاب دارای پروانه طراحی و مونتاژ جزیره و شرکت های بازرسی همکار اداره استاندارد در منطقه فعال شد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، هدف از راه اندازی این سامانه، ساماندهی، شفافیت و نظارت بر فرایند اقدامات شرکت های بازرسی و نصاب آسانسور، صدور گواهی ایمنی عملکرد آسانسورهای نصب شده بصورت الکترونیکی و بطور کلی تسهیل و تسریع در زمان ارائه خدمات عنوان شده است.

در دوره آموزشی این سامانه مهدی محمدی مدیر پروژه سامانه های تخصصی سازمان ملی استاندارد کشور مطالبی را در خصوص آشنایی و راه اندازی این سامانه برای  ۱۶ نماینده از ۱۱ شرکت دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور مستقر در جزیره کیش ارائه کرد.

 با اجرای این سامانه، کلیه فعالیت های بازرسی، از مرحله ثبت درخواست تا صدور گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور به‌ صورت الکترونیکی انجام می‌شود. بدین صورت که پس از ثبت درخواست بازرسی عملکرد آسانسور توسط شرکت‌های فروشنده، بصورت اتوماتیک هر یک از درخواست ها بین شرکت‌های بازرسی تایید شده در سامانه بدون دخالت، دخل و تصرف افراد توزیع خواهد شد و تمام مراحل فرایند بازرسی برای شرکت‌ها و متقاضی بوسیله پیامک و  پست الکترونیکی اطلاع رسانی می شود.

 افراد می توانند با استفاده از سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به آدرس Lift.isiri.gov.ir درخواست بازرسی ادواری از آسانسورهای مورد استفاده در محل سکونت و یا کار را ارائه دهند  و همچنین با مراکز مجاز فروش آسانسور در کیش و سایر استان ها آشنا شوند.

لازم به ذکر است، اداره استاندارد کیش در راستای اهداف معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نسبت به آموزش و راه اندازی سامانه مدیریت بازرسی آسانسور اقدام کرده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5471
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.