• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

خانه معلم در جزیره کیش راه اندازی شد + لیست قیمت

  • کد خبر : 3192
  • 24 بهمن 1395 - 18:39
خانه معلم در جزیره کیش راه اندازی شد + لیست قیمت

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش از راه اندازی خانه معلم در کیش با همکاری بخش خصوصی خبر داد و افزود : فرهنگیان می توانند از امروز تا ۲۵ اسفند ماه ثبت نام خود را انجام دهند .

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، دانیار جاویدی روز یکشنبه در مورد اختصاص خانه معلم برای فرهنگیان در کیش اظهار کرد : از آنجا که کیش یکی از مقاصد پرتردد گردشگری است و بسیاری از فرهنگیان علاقه مند به سفر به آن هستند در راستای سیاست های منطقه آزاد برای رونق گردشگری و رفاه حال فرهنگیان ،برای نخستین بار آموزش و پرورش کیش در این زمینه قرار دادی با بخش خصوصی امضا کرده است .
وی افزود : با توجه به اینکه جزیره کیش به غیر از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس ،خانه معلم نداشت افزود : به شکل کوتاه مدت یکساله این اقدام با قیمت های مناسب اجرایی شده است و تداوم خواهد داشت .
جاویدی با بیان اینکه پذیرش از طریق تعاونی اداره آموزش و پرورش صورت می گیرد افزود : فرهنگیان می توانند از امروز تا ۲۵ اسفند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس kish.hormozgan.medu.ir و یا از طریق شماره تلفن های… برای ثبت نام خانه معلم اقدام کنند .
جاویدی در پاسخ به این سئوال که خانه معلم در کیش در ایام نوروز نیز پذیرای فرهنگیان خواهد بود گفت : به دلیل اینکه ستاد اسکان نوروزی ما در ایام نوروز همچون سال های گذشته فعال است در طی این ۲۰ روز ( ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۹۶) مسافران تنها می توانند به ستاد اسکان مراجعه کنند و پس از ۱۵ فروردین نیز ثبت نام ها دوباره آغاز خواهد شد .
وی در مورد نرخ ها و تعرفه اقامت در سوئیت های خانه معلم گفت : قیمت ها از ۱۳۰ هزار تومان برای یک سوئیت دو تخته تا ۲۰۰ هزار تومان برای یک سوئیت ۴ تخته متغیر است و نرخ های اعلام شده به همراه یک وعده صبحانه و حمل و نقل فرودگاهی به صورت رفت و برگشت خواهد بود .

آدرس خانه معلم در جزیره کیش:

صفین، روبروی پارس خلیج، خیابان شهریار، خیابان اقبال

 

آدرس و نرخنامه خانه معلم در جزیره کیش:

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3192
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. خانه معام چه حسنی برای یه فرهنگی داره وقتی با یه تور چهار روزه (پرواز ،مسکن ، صبحانه ، نهار و…)با قیمت ۴۵۰میتونی بری کیش در عوض خانه معلم با الطاف ملوکانه چهار روز فقط برا ی مسکن ۵۲۰ میگیره

  2. اموزش و پرورش …….

  3. متقاضی چهار تخته در ایام نوروز می باشم.