• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

به‌دلایل ناخواسته شاهد تغییر در مدیریت هستیم/ استفاده از جوانان در شورای‌عالی مناطق آزاد

  • کد خبر : 13822
  • 14 آذر 1397 - 14:23
به‌دلایل ناخواسته شاهد تغییر در مدیریت هستیم/ استفاده از جوانان در شورای‌عالی مناطق آزاد

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: به‌دلایل ناخواسته شاهد تغییر در مدیریت منطقه آزاد کیش هستیم و مطمئنم که کمترین اثر منفی از این تغییر و تحول را خواهید دید.

مرتضی بانک دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد شامگاه سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهارداشت: از تمامی مسؤولان و کیشوندان و فعالان عرصه اقتصادی که برای تکریم  انصاری‌لاری حضور پیدا کردند، تشکر لازم را دارم، این یکی از زیباترین مراسم تودیع و معارفه است که با حضور مردم و فعالان اقتصادی در جزیره کیش شاهد آن هستیم، بسیار عبرت‌انگیز است که مردمی وفادار و سخت‌کوش و فعالان اقتصادی دلسوز این‌گونه از یک عنصر سیاستمدار فرهیخته که در کیش زحمات زیادی کشیده تقدیر می‌کنند، از انتخاب سال گذشته‌ام برای جزیره کیش بسیار خرسندم.  

وی افزود: به دلایل ناخواسته شاهد تغییرات در کیش هستیم، با قلبی آزرده اما سربلند به‌دلیل عملکرد انصاری‌لاری در این مراسم شرکت می‌کنم، امیدوارم جریانی که در این دولت در منطقه آزاد کیش پایه‌گذاری شده بتواند همچون درختی استوار نهادینه شود و مدیرعامل جدید بتواند این وظیفه را با عنایت به خدای متعال انجام دهد، مطمئن هستم که کمترین اثر منفی از این تغییر و تحول را در کیش  خواهید دید چون جانشینی آمده که بتواند همین مسیر را برود.

بانک ادامه داد: مظفری از دلسوزان نظام و جانبازان دوران دفاع مقدس است و در هر مسؤولیتی ورود کرده توانسته به موفقیت‌های فراوانی دست یابد، مردم شریف و مسؤولان جزیره کیش همانطور که پشتیبان و همراه دکتر انصاری بودند همین هدف را برای دکتر مظفری داشته باشند و این تعامل پشتوانه او خواهد بود.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تصریح‌کرد: تلاش ما در دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد این است که از نیروهای مختصص و جوان استفاده کنیم و این رویکرد به نحو مطلوب در حال شکل گیری است و نیروهای متخصص و ماهری که نیاز منطقه آزاد در تمامی عرصه‌های است به‌کار گرفته شود.

وی گفت: یکی از جریان‌های مهم و اثرگذار رسانه‌ها هستند، خرسندم از اینکه امروز توانستیم تعامل خوبی با رسانه‌ها دا‌شته باشیم و ارتباط بین ما و مردم به‌وسیله رسانه تامین شده است، این نیازی است که امیدوارم هر روز بهبود پیدا کند.

بانک افزود: یکی دیگر از بحث‌های مهم در دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد در حوزه اقتصاد است و آن‌هم برنامه ریزی در جهت پیشبرد اهداف این حوزه است، علی‌رغم تمام مشکلات توانسته‌ایم دامنه اثرات منفی را کاهش بدهیم و توانستیم مشکلات مربوط به بحث سفارش کالا را بر اساس مصوبه دولت حل کنیم.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد در پایان گفت: مناطق آزاد در پیوند اقتصاد داخلی و جهانی توانسته‌اند شرایط بهتر را فراهم کند، ما با تیکه بر احساسات نمی‌توانیم تصمیم درست بگیریم و در آینده نه‌چندان دور بورس بین الملل را خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13822
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.