• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ایرمدیا وای فای، ظرفیت نوین دنیای ارتباطات

  • کد خبر : 13786
  • 12 آذر 1397 - 12:01
ایرمدیا وای فای، ظرفیت نوین دنیای ارتباطات

مدیرارتباطات شرکت مبین وان با معرفی ایرمدیا وای فای گفت: سرگرمی در طول پرواز توسط مانیتورهای صندلی در هواپیماها و یا ارائه سرویس برای دستگاه های ارتباطی مسافران مانند موبایل و تبلت ایجاد می شود.

امروزه رشد و توسعه به ویژه در خدمات اینترنت و وای فای موجب شده تا مسافران ایرلاین ها در حین پرواز لحظات خوشی را سپری کرده و مسیرهای طولانی کوتاهتر به نظر برسد.

با استفاده از ایرمدیا وای فای از پروازهای طولانی لذت ببرید

سرگرمی در طول پرواز از جمله دسته بندی هایی است که از سوی اسکای ترکس برای معرفی بهترین خطوط هوایی جهان بررسی می شود این امکان توسط مانیتورهای صندلی در هواپیماها و یا ارائه سرویس برای دستگاه های ارتباطی مسافران مانند موبایل و تبلت ایجاد می شود.

امکان انتخاب فیلم، شوهای تلویزیونی، موسیقی، بازی، نقشه سه بعدی برای یافتن آدرس محل مورد نظر در شهر مقصد، امکان سفارش غذا و نوشیدنی به مهماندار، شارژ وسایل الکتریکی از طریق سوکت های مانیتورو …از جمله سرگرمی هایی است که در پروازها وجود دارد، همچنین ارائه سرویس وای فای رایگان از دیگر امکانات ویژه ای است که شاید بیش از مانیتورهای چند منظوره مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

مبین وان در ایران نخستین شرکتی است که خدمات ایرمدیا وای فای را در ایران در اختیار ایرلاین ها قرار داده است تا ایران اسلامی یکی از ۸ کشور ارائه دهنده خدمات نوین به مسافران در صنعت هوایی کشور باشد.

بومی سازی صنعت ایرمدیا وای فای

وحید قربانی مدیرارتباطات شرکت مبین وان در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی کیش با معرفی صنعت ایر مدیا وای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: امروزه صنایع دیجیتال مسیر پیشرفت را به سرعت طی می کنند در این راستا شرکت های دانش بنیان می توانند به صنایع داخلی کمک کنند تا از این پیشرفت به خوبی بهره گرفته و از صنایع روز فاصله نگیرند.

وی با اشاره به صنعت بومی شده ایرمدیا وای فای که به مسافران هوایپما این امکان را می دهد  تا در طول سفر با استفاده از امکاناتی که ایرمدیا وای فای در اختیار آنان قرار می دهد رفاه بیشتری را تجربه کنند افزود: ایرمدیا وای فای سرویس ارائه محتوا به صورت لوکال یا اینترانت است که به صورت انحصاری در اختیار شرکت مبین وان قرار دارد.

مدیرارتباطات مبین وان افزود: مسافران می توانند با نصب یک اپلیکیشن به سادگی در طول سفر از تماشای فیلم و موسیقی لذت برده و از اخبار روز و دیگر امکانات رفاهی تعبیه شده در این سیستم با توجه به سلیقه خود بهره مند شوند.

قربانی ادامه داد: این ظرفیت برای ایرلاین ها نیز فرصت نظرسنجی از مسافران را به وجود می آورد تا براساس رسالت و اختیارات خود محتوی مورد نظر را به مخاطبان ارائه کنند.

وی با تاکید براینکه این صنعت توسط شرکت مبین وان کاملا بومی سازی شده است افزود: این شرکت افتخار دارد این صنعت را به صورت کاملا بومی در اختیار ایرلاین های داخلی قرار دهد.

ایران در میان هشت کشور برتر صنعت ایرمدیا وای فای

مدیرارتباطات شرکت مبین وان تاکید کرد: ایران هشتمین کشور دنیا است که این صنعت را توانسته است به صورت کاملا بومی در اختیار بگیرد و شرکت مبین وان اولین و تنها شرکتی است که در این عرصه گام های بلندی برداشته و به صورت کاملا انحصاری در حوزه دانش این صنعت، تاییدیه های سازمان هواپیمایی کشور را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه برای استفاده مسافران از این خدمات سیستم قابل حمل و کوچکی در هواپیما قرار گرفته که به سادگی قابل انتقال از یک هواپیما به هواپیمای دیگر است و به محض فرود هواپیما در هر فرودگاه داخلی این سیستم در اتصال با مرکز به سرعت قابل به روز شدن است.

قربانی با تاکید بر اینکه بهره گیری از این صنعت داخلی به مراتب ارزان تر از نمونه های مشابه خارجی است افزود: انحصار این صنعت توسط شرکت مبین وان از خروج بالای ارز در این حوزه جلوگیری کرده است.

حضور در ایرشو ۲۰۱۸ معرفی این محصول به فعالان صنعت هواپیمایی است که بگوییم زمان حمایت از این صنعت بومی شده رسیده است و اجازه بدهند رشد پیدا کرده ودر جامعه حس شود تا مردم پروازهای لذت بخش تری داشته باشند.

وی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در مسیر بین المللی سازی این صنعت بومی شده که قابل رقابت با مشابه خارجی خاست با کشورهای حاشیه خلیج فارس و برخی کشورها که در این صنعت نسبت به کشور ما در رتبه های پایین تری قرار دارند مذاکراتی صورت گرفته که امیدواریم تا اوایل سال آینده خبرهای خوشی در حوزه صادرات این صنعت داشته باشیم.

مدیرارتباطات مبین وان با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی داخلی با سفارش این خدمات علاوه بر توسعه خدمات پروازی خود می توانند از شرکت های دانش بنیانی که وارد این حوزه شده و در تلاش برای کسب رتبه های بالای جهانی برای کشور هستند کمک کرده و از آنان حمایت کنند.

ایرلاین آتا نخستین بهره بردارسیستم ایرمدیا وای فای در ایران

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت آتا از این خدمات برای یکی از پروازهای خود استفاده می کند و یکی دیگر از ایرلاین ها نیز در حال تست این سیستم جهت استفاده در هواپیماهای خود است که امیدواریم با حمایت دیگر خطوط پروازی داخلی بتوانیم در آینده نزدیک به صادرات این صنعت نیز بیاندیشیم.

درلیست بهترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۷، خطوط هواپیمایی امارات رتبه چهارم را کسب کرده  و رتبه دوم اسکای ترکس برای بهترین سرگرمی در طول پرواز متعلق به خطوط هوایی قطر است که با سیستم مبتنی بر Oryx One، به مسافران امکان دسترسی به بیش از ۳۰۰۰ انتخاب صوتی و تصویری را ارائه می دهد. این ایرلاین منتخب نیز سرویس وای فای رایگان را به مسافران در برنامه سرگرمی های خود در پروازهای طولانی، قرار داده است.

راه اندازی سیستم های سرگرمی جدا از اینکه برای جذب مسافر بسیار مهم هستند، منبع درآمد کمکی بسیار خوبی با اخذ تبلیغات ایرلاینها نیز به شمار می روند.

امروزه که شرکتهای مختلف ایرانی و خارجی با نرخ های شدیدا رقابتی سعی در جلب توجه و رضایت مشتریان ایرانی دارند، وقت آن رسیده تا با الگو برداری مناسب از ایرلاین های بزرگ دنیا و علاقه مندی مخاطبین و البته محاسبه هزینه ها، مناسب ترین گزینه را در جهت بالا بردن کیفیت پروازی و افزایش رضایت مسافرین در نظر گرفت.

نهمین نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنایع هوایی و هوانوردی کیش با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت ۵ تا ۸ آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

برگزاری ایرشو با اجرای حرکات نمایشی و اکروباتیک توسط میگ ها ۲۹، زنبورهای بالتیک و سوخو های روسی از ویژگی های نمایشگاه هوایی  ۲۰۱۸ کیش بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13786
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.