• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

داود کرمی مشاور ویژه شریعتمداری شد

  • کد خبر : 13727
  • 09 آذر 1397 - 11:19
داود کرمی مشاور ویژه شریعتمداری شد

با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داوود کرمی به عنوان « مشاور ویژه وزیر و سرپرست حوزه وزارتی» منصوب شد.

به گزارش کیشوند نیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، متن حکم محمد شریعتمداری به شرح ذیل است :

جناب آقای داود کرمی
سلام علیکم

با توجه به نقش و اثر مهم این وزارتخانه به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی کشور و در عین حال موثر در اقتصاد ملی، انتظار دارم با سلوک و حسن تدبیر و برقراری ارتباطات سازنده، هماهنگی و تعامل پویا با معاونین، روسا و مدیران عامل سازمانها، صندوقها و موسسات وابسته و شرکت های تابعه، گامهای موثری را در جهت ایجاد انسجام در اجرای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید  و  برنامه های وزارت متبوع  بردارید.

اطمینان دارم با توجه به تجارب شایسته جنابعالی، ضمن وقوف بر حساسیت ها و ظرافت امور حوزه وزارتی، ترتیبی اتخاذ خواهید نمود تا این حوزه، همواره ملجاء و پناه همه مخاطبان خاص و عام وزارتخانه گردیده و همینطور مظهر گشاده روئی، انعطاف،  مهربانی و استفاده از خرد و اندیشه جمعی باشد.
از درگاه ایزد منان، توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و در  سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)، مسئلت دارم.

محمد شریعتمداری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13727
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.