• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تهدید جنجالی محافظ مرتضی بانک در سفر به آبادان + فیلم

  • کد خبر : 13724
  • 09 آذر 1397 - 11:14
تهدید جنجالی محافظ مرتضی بانک در سفر به آبادان + فیلم

انتشار کلیپی از سفر مرتضی بانک به منطقه آزاد اروند و رفتار محافظ او حاشیه‌هایی را در فضای مجازی و رسانه‌ها به‌دنبال داشت.

در پی انتشار این کلیپ روابط عمومی دبیرخانه مناطق آزاد توضیحاتی منتشر کرد:

“‎توضیح روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در مورد انتشار یک فیلم با حاشیه نگاری خلاف واقع

‎درپی انتشار فیلمی کوتاه از مشاور رییس جمهور در بازدید از منطقه آزاد اروند و حضور تعدادی از بانوان محترم در مواجه با دبیرمناطق آزاد کشور مبنی برپیگیری مطالبات، ایشان ضمن توضیح اینکه قدمت تشکیل منطقه آزاد کمتر از زمان لازم برای رسیدگی به مشکلات چندین ساله است، دستور پیگیری و بررسی مشکلات برخی از اهالی برای حل مشکل آسفالت را به مدیرعامل منطقه دادند.

‎متاسفانه زمان کم باقیمانده از سفر و ازدحام روبه افزایش مردم محترم منطقه برای طرح مشکلاتشان منجر به تصمیم تیم حفاظت مبنی بر اعلام اتمام زمان برنامه به همکاران خود (حراست سالن) گشت؛ که این رفتار برای برخی با ایجاد شائبه همراه شد.

‎البته با توجه به حضور اصحاب رسانه در محل؛ امکان بررسی واقعیت ماجرا که از این زاویه از نگاه دوربین به دور مانده فراهم است.

‎حضور مکرر جناب آقای بانک در مناطق آزاد کشور برای بازدید و حل معضلات است و ایشان همواره در مواجه با مردم در سفر به مناطق بر پیگیری و بررسی مشکلات آنها تاکید و اهتمام دارد. همچنان که در خلال این سفر رفع فوری مشکلات حاد مردم با اختصاص بودجه فوق العاده در دستور کار منطقه قرار گرفت.

‎قطعا بروز برخی از حواشی نمی تواند بر خدمات بیشمار ارائه شده در توسعه و آبادانی مناطق آزاد کشور سایه بی اندازد.

‎از این رو روابط عمومی شورایعالی ضمن پوزش از فضای به وجود آمده که موجب برداشت های اشتباه شد، پیگیری درخواست های مردم شهیدپرور آبادان، خرمشهر و جزیره مینو را وظیفه خود میداند.”

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13724
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.