• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نمایشگاه هوایی به یک برند برای‌ کیش تبدیل شده است

  • کد خبر : 13709
  • 08 آذر 1397 - 12:57
نمایشگاه هوایی به یک برند برای‌ کیش تبدیل شده است

مدیرکل فرودگاه‌های کیش گفت: نمایشگاه هوایی به یک برند برای‌ کیش تبدیل شده است و با توجه به معافیت‌های موجود در مناطق آزاد این قابلیت وجود دارد که موضوع برندسازی را به یک هدف در این مناطق تبدیل کرد.

عزت‌الله محمدی مدیرکل فرودگاه‌های کیش در اولین گردهمایی مدیران فرودگاه‌های مناطق آزاد کشور که صبح امروز در جزیره کیش برگزار شد، در رابطه با جزئیات برگزاری نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش گفت: برگزاری نمایشگاه هوایی در این حجم یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی در صنعت هوانوردی و هواپیمایی است، یکی از دلایل آن انجام مانورهای هوایی خطرناکی است که می‌تواند حادثه‌ساز باشد.

محمدی، ایمنی و امنیت را دو مولفه بسیار مهم در برگزاری نمایشگاه دانست و افزود: مقدمات کارهای نمایشگاه از ۳ ماه قبل با تشکیل کارگروه‌های مربوطه آغاز شد، در حوزه ایمنی هم کارگروه‌هایی شکل گرفت و برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: وجه تمایز این دوره از نمایشگاه هوایی در جزیره کیش با دوره‌های قبلی، تعداد شرکت‌ها، هواپیماها، فضای ارائه شده و تسهیلاتی بود که به شرکت‌کنندگان داده شد، در این دوره سعی کردیم که بازدیدکنندگان ایستایی را به حداقل برسانیم و ورود به این نمایشگاه آسان‌تر شود، همه کارها تا به‌امروز طبق برنامه و منظم انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های کیش گفت: این نمایشگاه به یک برند برای‌ کیش تبدیل شده است، در مجموع ۴۴ فروند هواپیما از چهار گروه از ارتش، هوافضای سپاه، آکروجت روسیه با هفت فروند میگ۲۹، جت‌های لتونی حضور داشتند که ۳۴ تای آنها در فرودگاه کیش مستقر هستند، برای جداسازی آنها برنامه‌ریزی دقیقی انجام گرفته شد، این چند روز حجم کار افرادی که در برج مراقبت بودند بسیار بالا بود، در این دوره با کمترین نقص روبه‌رو بودیم.

وی تصریح کرد: باید با تشکیل کارگروه‌های لازم، برند سازی را در مناطق آزاد شروع کنیم، با توجه به معافیت‌های موجود در مناطق آزاد این قابلیت وجود دارد که موضوع برندسازی را به یک هدف در این مناطق تبدیل کرد.

این مقام مسئول در ادامه گزارشی در رابطه با فرودگاه کیش ارائه داد و گفت: ۳ میلیون مسافر با ۲۴ هزار پرواز در فرودگاه بین‌المللی کیش در طول سال جابه‌جا می‌شوند، ۲۰ موقعیت پارک در این فرودگاه وجود دارد، فرودگاه به دو باند پروازی مجهز است که باند اصلی در حال حاضر در دست به‌سازی است.

وی در پایان گفت: ترمینال جدید مسافری به مساحت ۴هزار و پانصد مترمربع و با ظرفیت جابجایی ۶ میلیون مسافر در سال و همچنین یک جایگاه سوخت با ظرفیت ۴۰ میلیون لیتر در حال ساخت است، در شرف خرید تجهیزات روز فرودگاهی و به‌سازی لازم هستیم و اخذ گواهینامه فرودگاهی را دنبال می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13709
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.