• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

فضانورد روسی به کیش می‌آید

  • کد خبر : 13627
  • 01 آذر 1397 - 21:54
فضانورد روسی به کیش می‌آید

همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی، الکساندر میسورکین فضانورد معروف روسی در جزیره کیش سخنرانی می کند.

به گزارش کیشوندنیوز از سازمان منطقه آزاد کیش، “الکساندر میسورکین ” (Alexander Misurkin) فضانورد روسی همزمان با برگزاری نمایشگاه هوایی کیش، روز دوشنبه ۵ آذرماه  در سالن خلیج فارس مرکز همایشهای بین المللی کیش سخنرانی می کند.

در این نمایشگاه که بسیاری از مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری، وابستگان نظامی کشورهای مختلف، بیش از ۳۰ عکاس از اتحادیه اروپا و حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس، فیمبردار، گزارشگر و مستندساز داخلی و خارجی حضور دارند، “الکساندر میسورکین” در خصوص فضانوردی، ایستگاه فضایی و رکورد کار فضانوردان در فضای باز کیهانی به حاضران اطلاعاتی ارائه می کند.

“الکساندر میسورکین” و “آنتوان اشکاپلروف” دو فضانورد روسی هستند که به مدت ۸ ساعت و ۷ دقیقه در بیرون از ایستگاه فضایی بین المللی باقی ماندند.

“الکساندر میسورکین” متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۷۷ میلادی در روسیه و در نیروی هوایی روسیه مشغول فعالیت است وی خلبان و مهندس پرواز ۳۹ ساله روسی و عضو آژانس فضایی روسیه است. میسورکین فعالیت‌های فضایی خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است و در ماموریت‌های ناوگروه اعزامی ۳۵/۳۶ حضور داشته است و اولین پرواز کمتر از شش ساعت را به ایستگاه فضایی تجربه کرده است. پیش از آن رسیدن فضاپیماها به ایستگاه فضایی حدود دو روز طول می‌کشید. 

 مأموریت اکسپدیشین ۳۵-۳۶ (سایوز تی ام آی – ۰۸ ام) از مهمترین مأموریت های این فضانورد روسی بوده است.

یادآور می شود نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش از ۵ تا ۸ آذر ماه جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

طی مدت یاد شده ده ها هواپیمای نظامی و غیرنظامی داخلی و خارجی به انجام نمایش های هوایی خواهند پرداخت.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود ۳۷ هزار نفر در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13627
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.