• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ابقای انصاری لاری در منطقه آزاد کیش در هاله‌ای از ابهام

  • کد خبر : 13548
  • 27 آبان 1397 - 9:19
ابقای انصاری لاری در منطقه آزاد کیش در هاله‌ای از ابهام

بعد از پایان یافتن مهلت قانونی برای اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، همچنان موضوع ماندن یا نماندن مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بعد از تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی، اخبار ضد و نقیضی در رابطه با بازنشسته بودن یا نبودن محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به گوش می‌رسید. اخباری که تا به امروز هم هیچ واکنش قطعی نسبت به رد یا تأیید آن از سوی مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش نشان داده نشده است.

بعد از پایان یافتن مهلت قانونی برای اجرای این قانون، همچنان موضوع ماندن یا نماندن انصاری لاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، به گونه‌ای که با پیگیری‌های خبرنگاران از مسئولان مربوطه در سازمان منطقه آزاد کیش، با جواب‌های مبهم و گاهاً بی‌میلی برای پاسخگویی مواجه شدند، این عدم قطعیت در پاسخگویی در کنار انتشار نام برخی افراد برای تصدی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با ترک زودهنگام انصاری لاری از این سازمان را تقویت می‌کند، همچنین که انصاری لاری به‌همراه چند تن از معاونان و مدیران خود چند روزی است که در تهران به‌سر می‌برند.

در این شرایط چند احتمال را می‌توان تصور کرد؛ اول اینکه انصاری لاری درگیر پروسه‌های اداری برای پیدا کردن راهی برای فرار از این قانون است و تاکنون به نتیجه نرسیده است، دوم اینکه او بازنشسته است و باید برود ولی در حال رایزنی برای انتصاب جایگزینی هم‌سو است و سوم اینکه به‌دنبال گرفتن وقت اضافه بیشتر برای اتمام برخی پروژه‌هایی است که رو به پایان هستند.

به‌هر حال با توجه به شواهد و قرائن به‌نظر می‌رسد جزیره کیش در روزهای آتی شاهد تغییر و تحولات مدیریتی خواهد بود اما میزان این تغییرات نامعلوم است و این عدم ثبات در مدیریت ضربه سنگینی را بر پیکره جزیره کیش وارد خواهد آورد.

انتهای پیام/* مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13548
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.