• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

وزنه‌های سنگین پرورش اندام در دستانی ناتوان

  • کد خبر : 13472
  • 22 آبان 1397 - 22:08
وزنه‌های سنگین پرورش اندام در دستانی ناتوان

عدم شفافیت در حوزه آیتم‌های انتخاب روسای هیات‌های ورزشی، ابهامات بسیاری را شامل حال ورزش کیش نموده و می‌توان گفت وزنه های سنگین پرورش اندام، در دستان ناتوان در حال دست به‌دست شدن می‌باشد.

ورزش بدنسازی و پرورش اندام جزیره کیش، کمتر از یک سال قبل با حضور رییس هیاتی غیر متخصص و ناآشنا با این ورزش، توسط مدیریت قبلی معاونت ورزش جزیره کیش منصوب گردید و از حیث عدم تخصص فردی و عدم توانمندی در مدیریت زمان میان حرفه اصلی خود با جایگاه ورزشی قرار داده شده مغفول ماند، تا جایی که مدیریت جدید معاونت ورزش جزیره کیش، سعی در جبران این خلاء و انتخاب جایگزینی مناسب در این حوزه نمود.

همین امر بارقه‌های امیدی را در اذهان عمومی و فعالین این عرصه نوید بخشید که قطعاً این‌بار و به‌دور از ساختارهای تکراری انتصابات، قطعاً فرد جدید از جایگاه ویژه و کارشناسانه‌ای نسبت به روسای ادوار گذشته برخوردار خواهد بود.

اما چه کنیم که پس از کشمکش‌های بسیار، فرد جدیدی در این جایگاه قرار گرفت که خلاء گذشته را دوباره احیا نموده و بعد از نزدیک به دو ماه از انتصاب یا انتخاب وی، هنوز این هیات پر مخاطب در گود کوچه نخست خود گیر کرده است.

عدم تخصص فردی، عدم برنامه ریزی مدون، عدم توجه به افراد شایسته، عدم استفاده از افراد حرفه‌ای در قالب مشاوره، ایجاد باند و دسته رفاقتی و عدم توجه به بازاریابی مالی در راستای تأمین منابع مالی این هیات ورزشی پر قهرمان، عواملی هستند که بزرگترین لطمه ادوار مختلف بر پیکر این رشته ورزشی تلقی می‌گردد.

گویی مسئولین ورزش جزیره علاقه‌ای به پیشرفت این ورزش نداشته و به همین علت نیز افرادی را به این کار می‌گمارند تا صرفاً حرکتی انجام پذیرفته باشد.

با این وصف و با این انتخابات سطحی در حوزه برخی هیات‌های ورزشی از جمله هیات پرورش اندام جزیره کیش، باید به مدیران محترم ورزش کیش عبارت “ما را به خیرتان امیدی نیست، لطفا…” را مرتباً یادآور شد.

به راستی عدم شفافیت در حوزه آیتم‌های انتخاب روسای هیات‌های ورزشی، ابهامات بسیاری را شامل حال ورزش کیش نموده و در حال حاضر می‌توان گفت وزنه های سنگین پرورش اندام، در دستان ناتوان در حال دست به دست شدن می‌باشد.

در حال حاضر جزیره زیبای کیش، با تعداد حدود ۱۰ باشگاه ورزشی در حوزه بدنسازی و پرورش اندم و شاخه های منشعب از آن و البته بیش از ۱۵۰۰ فعال خانم و آقا و البته بیش از ۵ قهرمان در سطح کشور و جهان، چشم به تصمیماتی دوخته که نه‌تنها کارآمد نمی‌باشد بلکه تنها ره آوردش عمیق‌تر شدن فاصله میان این ورزش با مدیران ورزشی جزیره خواهد بود.

یادداشت | مهدی شمس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13472
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.