• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

استقبال گسترده از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش

  • کد خبر : 13426
  • 18 آبان 1397 - 17:26
استقبال گسترده از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش

به‌بهانه هفته کتاب و کتاب‌خوانی و روز کیش، نمایشگاه کتاب در تالار شهر جزیره کیش برپا شده است.

نمایشگاه کتاب در جزیره کیش با استقبال چشمگیر کیشوندان و گردشگران در تالار شهر این جزیره افتتاح شد.

داود رادمند مدیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به اینکه از ۴ ماه گذشته برای برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی صورت گرفته است، افزود: بعد از فراخوان ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب کیش، حدود ۳۰۰ ناشر اعلام آمادگی و ثبت نام کردند، با این تعداد ناشر می‌توانستیم بالغ بر ۵۰ هزار عنوان کتاب را در نمایشگاه ارائه دهیم، اما به‌دلیل محدودیت فضای ۳۰۰۰ مترمربعی تالار شهر جزیره کیش، مجبور به غربالگری بین ناشران شدیم.

رادمند ادامه داد: بدین منظور ۲۰۰ ناشر برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شدند که در مجموع حدود ۱۵ هزار عنوان کتاب به معرض نمایش در آمده است.

وی از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی به کیشوندان خبر داد و افزود: بن کارت‌های ۵۰ هزار تومانی و ۱۰۰ هزار تومانی با ۵۰ درصد تخفیف برای کیشوندان در نظر گرفته شده است، این بن‌کارت‌ها را می‌توان در ورودی نمایشگاه تهیه کنند، همچنین دیگر افراد و گردشگران نیز از تخفیف ۲۰ درصدی برای تهیه کتاب بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه ۵هزار بن کارت ۱۰۰ هزار تومانی تهیه شده است، افزود: این تخفیف‌ها از یارانه اختصاص داده شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب است، تخفیفی هم از ناشر بابت کتاب‌ها گرفته شده است، پیش‌بینی ما این است که حدود ۱۵هزار نفر در این بازه زمانی ۹ روزه از نمایشگاه بازدید کنند، مذاکراتی با مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز علمی صورت گرفته که ابراز علاقه‌مندی خود را اعلام کرده‌اند.

گفتنی است ۱۲۰ میلیون تومان کتاب برای فرهنگسراها و کتابخانه‌های کیش خریداری خواهد شد و همچنین در این نمایشگاه بسته‌های کتاب به مبلغ یک میلیون تومان از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس گروه های سنی به ۴۱ مدرسه کیش اهدا می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۵ آبان ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از این نمایشگاه بازدید کنند.

استفاده از پلن‌ها و سازه‌های متنوع و جدید و همچنین رونمایی از کتاب شعر کیش از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13426
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.