• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

جرئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + تصاویر

  • کد خبر : 12930
  • 31 شهریور 1397 - 13:03

صبح امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم چهار نفره تروریستی به‌صورت مسلحانه به این مراسم حمله کردند.

رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز در اهواز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

۳۰ دقیقه از آغاز رژه گذشته بود که ناگهان یک گروه مسلحانه تروریست که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.

این تیم تروریستی با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.

خبرگزاری ایرنا در آخرین خبر خود تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز را ۲۴ نفر اعلام کرد و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد. بیش از ۵۳ نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند. 

در میان شهدا تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ۳ نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شده و یک نفر دیگرشان دستگیر شده است.

سردار ابوالفضل شکارچی ظهر شنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اینکه امروز ساعت ۹ صبح همزمان با رژه نیروهای مسلح در اهواز یک حادثه تروریستی اتفاق افتاد، اظهار داشت: ۴ نفر تروریست از چند روز قبل از رژه نیروهای مسلح،  سلاح هایی را در نزدیکی محل رژه مخفی و در پوشش مردمی خود را به مراسم نزدیک کردند و در پارک پشت جایگاه نیروهای مسلح مستقر شدند.

وی با بیان اینکه این ۴ نفر با سلاح های کلاشینکف مردم را به رگبار بستند، تصریح کرد: در بین شهدای عزیز این حادثه دختربچه ای با سن کم و جانباز ویلچری هم وجود دارد.



















لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12930
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.