• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

امنیت و آینده گردشگری کیش و امنیت شغلی هنرمندان

  • کد خبر : 12661
  • 13 شهریور 1397 - 11:36
امنیت و آینده گردشگری کیش و امنیت شغلی هنرمندان

توسعه هنر که منجر به رونق گردشگری منطقه نیز می‌شود، ریشه در ایجاد انگیزه در هنرمندان ساکن در کیش دارد.

کوروش کشمیری نماینده حزب اراده ملت ایران (حاما) در کیش

فرهنگ و هنر به مثابه یکی از شاه‌راه‌های رسیدن به توسعه در جوامع، می‌تواند تلقی شود، اما متاسفانه این‌روزها در کشور ما با بالا رفتن حجم مشکلات و فشارهای اقتصادی از داخل و برخی هجمه‌ها و فشارهای سیاسی نظیر تحریم از خارج، شاهد آن هستیم که گاهی تا سخن از اصلاحات در حوزه فرهنگ و هنر به میان می‌آید برخی بسیار کنایه آمیز می گویند ” به فکر نون باش که خربزه آبه”.

در این فضا برنامه‌ریزی و انجام کارهای فرهنگی و هنری و در نظر گرفتن بودجه مناسب برای این حوزه که تا حد زیادی آینده و نسل بعد را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد سرسختی و توان بالایی می‌خواهد.

همیشه به این موضوع اعتقاد داشته‌ام که توسعه یک فرآیند چند بعدی و چند محوری است، از ابتدایی که ساکن جزیره کیش شدم و دایم شعار “توسعه گردشگری در کیش” را شنیدم با توجه به سبقه فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌ام یکی از مهمترین محورهای توسعه گردشگری در کیش را تحول و توسعه در محور هنر جزیره می‌دانستم.

شاید به جرات بتوان گفت توسعه هنر که منجر به رونق گردشگری منطقه نیز می‌شود ریشه در ایجاد انگیزه در هنرمندان ساکن در کیش دارد.

به نوبه خودم ضمن اظهار رضایتمندی از برنامه های اجرا شده در راستای توسعه هنر و فرهنگ جزیره کیش طی یک سال گذشته موکدا از بانیان امر می‌خواهم بیمه هنرمندان ساکن و شاغل در جزیره را هرچه زود تر به انجام برسانند.

این مهم علاوه بر اینکه مانع از خارج شدن هنرمندان موثر ساکن جزیره و جلوگیری از مهاجرت آنها از کیش می‌شود ضمن ایجاد رضایت‌مندی انگیزه بیشتری را به این صنف فرهیخته برای فعالیت‌های هرچه بیشتر و بهتر در این قطب مرجانی کشور می‌دهد.

شاید اگر مسئولان محترم حتی چند ماهی در طول زندگی خود شرایط سخت و ناامن شغلی این صنف تاثیرگزار در صنعت گردشگری کیش را داشتند طی هفته‌های آینده و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات بسیار جدی در زمینه بیمه شدن هنرمندان را در کیش انجام می‌دادند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12661
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.