• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جشنواره موسیقی «شب های گرم آینده» در جزیره کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 12496
  • 29 مرداد 1397 - 17:49
جشنواره موسیقی «شب های گرم آینده» در جزیره کیش برگزار می شود

«جشنواره موسیقی شب های گرم آینده» به مدت ۱۰ شب از سه شنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۷ تا پنج شنبه ۸ شهریورماه هر شب از ساعت ۲۳ تا ۱ بامداد در مجموعه «آوای خلیج فارس» برگزار می شود.

به گزارش کیشوند نیوز، سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری و حمایت بانک آینده، «جشنواره موسیقی شب های گرم آینده» را به مدت ۱۰ شب از سه شنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۷ تا پنج شنبه ۸ شهریورماه هر شب از ساعت ۲۳ تا ۱ بامداد در مجموعه «آوای خلیج فارس» برگزار می کند.

روزبه نعمت اللهی، مهدی جهانی، شهاب مظفری، حامد همایون و مهدی یراحی ازهنرمندانی هستند که در شب های گرم آینده در جزیره کیش روی صحنه می روند.

گروه های داماهی، لیان، دنگ شو، پازل و پالت نیز از گروه های هنری موسیقی ایرانی هستند که با سفر به کیش در جشنواره تابستانی ۹۷ حضور دارند و در شب های گرم آینده به اجرای کنسرت می پردازند.

شهرام ناظری در کیش روی صحنه می رود
شهرام ناظری از هنرمندان موسیقی سنتی نیز همزمان با جشن های عیدقربان تا عید غدیر با سفر به جزیره کیش در جشنواره موسیقی شب های گرم آینده شرکت می کند و برای اجرای قطعات موسیقی روی صحنه می رود.

مشتریان و شهروندان بانک آینده با مراجعه به شعبه بانک آینده در جزیره کیش و غرفه این بانک در فرودگاه کیش می توانند بلیط مهمان این کنسرت ها را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12496
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.